preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Projekt KA1 Razvoj kreativnog učenja, mišljenja, djelovanja i stvaranja (2014.-2015.)

                                                                                                                                                                                  

 

U ožujku 2014. OŠ Jagode Truhelke aplicirala je na natječaj Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU) Erasmus+, na potprogram KA1 (Ključna aktivnost 1). U lipnju 2014. objavljeni su rezultati u kojima je naša škola jedina osnovna škola Osječko-baranjske županije koja je prošla natječaj koji se odnosi na stručno osposobljavanje djelatnika u inozemstvu.

Od ukupno 130 prijavljenih osnovnih i srednjih škola u 2014. odobreno  je samo 16 projekata potprograma KA1, a OŠ Jagode Truhelke je među 7 osnovnih škola u Hrvatskoj. Aplicirani projekt pod nazivom Razvoj kreativng učenja, mišljenja, djelovanja i stvaranja, predstavljen unutar prijavne aplikacije kroz Europski razvojni plan škole, obuhvaća jednogodišnji projekt škole. Projekt se sastoji od raznih pripremnih aktivnosti za odlazak na edukaciju u inozemstvu i mnoštva aktivnosti koje će se provoditi po povratku sa seminara, među kojima su aktivnosti s učenicima i nastavnicima s ciljem korištenja novih spoznaja i metoda sa seminara.

U projekt je uključeno 6 djelatnika škole: koordinatorica projekta školska knjižničark Irena Bando i ostali članovi tima: Silvija Klindžić, učiteljica razredne nastave; Jadranka Oberman Sebenji, školski psiholog; Lena Cvenić Lijić, učiteljica engleskog jezika i povijesti; Lana Bede, učiteljica engleskog jezika i Ana Vukojević, učiteljica produženog boravka. Navedeni djelatnici predstavljaju Tim za kreativni razvoj škole te kroz dodatnu edukaciju i raznolike aktivnosti nastojat će utjecati na razvoj kreativnosti kod učenika i motivacije za učenje. Učenike će se educirati  da nauče prepoznati i primijeniti stečena znanja u rješavanju problemskih zadataka u školi i izvan nje. U projekt su također uključeni i pojedini nastavnici koji kroz suradnički rad sudjeluju u provedbi raznih aktivnosti.

Stručna usavršavanja u inozemtvu na kojima će učitelji sudjelovati pružit će multikulturalnu profesionalnu edukaciju,  mogućnost stvaranja pojedinačnih profesionalnih novih  kontakata te sveukupnu razmjenu ideja i iskustava. Za odlazak na mobilnosti sudionici se pripremaju organizacijski, kulturološki i jezično. Seminari na koje djelatnici škole odlaze obuhvaćaju metodologiju razvoja kreativnog mišljenja i djelovanja. Jedna od sudionica odlazi u listopadu 2014. u Prag na petodnevni seminar Problem Based Learning-a practical guide, koji će obuhvaćati teoriju i praksu problemske nastave s ciljem pronalaženja kreativnih metoda i oblika, a  koji će motivirati učenike za rješavanje problemskih zadataka. Druga sudionica odlazi u studenom na dvotjednu edukaciju u London na seminar Cooperative and Inquiry-Based Learning: Stimulating Students' Creativity and Motivation, a okosnica teme seminara će biti razvoj kreativnog mišljenja kroz razne kreativne tehnike poučavanja.

Sljedeća tri seminara odvijat će se u veljači 2015. Jedan će se seminar održavati u Istanbulu, gdje će sudionica prisustvovati sedmodnevnom seminaru ICT in education koji će ponuditi kreativni pristup rada korištenjem informacijsko–komunikacijskih tehnologija. Sljedeće dvije mobilnosti održavat će se u Parizu na petodnevnom seminaru Encouraging creative thinking, gdje će se također dobiti nove spoznaje o kreativnom radu psihologa i učitelja nižih odjela. Posljednji dvotjedni seminar održavat se u 5. mjesecu 2015. pod nazivom ICT in Education Course, a sudionica će dobiti najnovije spoznaje o kreativnoj primjeni IKT kao pomoć pri učenju i radu u produženom boravku.

 Po povratku svih sudionika planira se organizirati cjelodnevni seminar u školi s objedinjenim prikazom svih mobilnosti, kao i radionice u kojima će se i ostale učitelje upoznati sa kvalitetnim kreativnim načinom poučavanja.

Osim navedenih aktivnosti Tim za kreativni razvoj aktivan je na svom blogu, organizira kreativan rad s učenicima kroz cijelu godinu, piše članke o projektu i međusobno razmjenjuje iskustva. Službeno projekt završava 1. srpnja 2015., nakon čega slijede završne evaluacije, izvješća i diseminacija stečenih novih spoznaja kroz razne kreativne i korisne načine i oblike.

Važna značajka ovakvih projekata je sagledavanje problema iz više različitih perspektiva, otvaranje prema svijetu i multikulturalnosti, osvještavanje kvalitete vlastitog rada i mogućnost primjene novih metoda. Novim spoznajama i iskustvima stvaraju se nove ideje za rad i mogućnosti za potencijalna školska partnerstva.

 

Koordinatorica projekta školska knjižničaka Irena Bando, dipl. knjižničar, stručni suradnik mentor

 

 

 

 

ČLANAK O RADU KREATIVNOG TIMA

Klikom na poveznicu pročitajte članak U stalnoj potrazi za drukčijim i boljim objavljen u Školskim novinama (br. 34, studeni 2015., str. 10) autorica Irene Bando, Silvije Klindžić i Jadranke Obreman - Sebenji

http://www.skolskenovine.hr/tjednik.aspx

 

O PROJEKTU ERASMUS+ U GLASU SLAVONIJE

Najnoviji članak izašao u Glasu Slavonije pročitajte klikom na poveznicu

http://www.glas-slavonije.hr/282257/3/Projektni-ce-se-tim-baviti-poticanjem-kreativnosti

 

SEMINAR KREATIVNOST U NASTAVI U OSNOVNOJ ŠKOLI JAGODE TRUHELKE OSIJEK

Članovi Tima za kreativni razvoj održali su seminar 17. lipnja 2015. u trajanju od tri sata pod nazivom Kreativnost u nastavi unutar programa Erasmus+/KA1, koji  je financirala EU. Seminaru su prisustvovali djelatnici Osnovne škole Jagode Truhelke, ali i gosti iz Osnovne škole Vladimira Becića, Osnovne škole Frana Krste Frankopana, Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn Osijek, te Tehničke škole i prirodoslovne gimnazije Ruđera  Boškovića. U seminar su nas uveli ravnatelj Franjo Vukelić i koordinatorica projekta Irena Bando, a zatim su sudionici seminara prisustvovali trima radionicama koje su održale članice Tima za kreativan razvoj. Prva radionica, koju su održale Lana Hajduković i Lena Cvenić Lijić, bila je na temu problemskog učenja i kreativne primjene web alata u nastavi. Drugu radionicu kreativne primjene web alata održala je Ana Vukojević, a treća radionica, koju je održala psihologinja Jadranka Oberman-Sebenji,  bila je kreativno rješavanje problema. Sadržaje prezentirane na ovim radionicama voditeljice su naučile na svojim seminarima koje su pohađale u inozemstvu u sklopu Erasmus+ projekta. Sve te nastavne metode već su  primjenjivale u radu s djecom, a sada su podijelile svoje znanje i iskustva s drugim kolegama i tako ih dodatno motivirale za sudjelovanje u nekim budućim europskim projektima, što je i zaključeno u završnom dijelu diskusije ovog seminara, nakon radionica. Po završetku seminara ispunjene evaluacije seminara i pojedinih radionica dale su izrazito pozitivne rezultate. Nadalje, članovi Učiteljskog vijeća škole koji su izrazili interes za uključivanje u buduće projekte škole u okviru programa Erasmus+, predložili su i neke teme kojima bi se htjeli baviti i koje bi mogle biti teme nekih budućih projekata. Neke od tema koje su učitelji predložili su komunikacijske vještine, rad s djecom s poteškoćama u razvoju, rad s darovitima, obogaćivanje nastavnih i izvannastavnih aktivnosti, ekologija, multikulturalnost i druge.

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Lena Cvenić Lijić

 

O PROJEKTU ERASMUS+ U GLASU SLAVONIJE

U Glasu Slavonije izašao je članak o projektu Erasmus+ u kojem sudjeluje naša škola. Klikom na poveznicu pročitajte članak, a više o projektu doznajte na podstranici Erasmus+.
http://www.glas-slavonije.hr/259357/3/Znanjem-stecenim-u-inozemstvu-poticu-kreativnost-svojih-ucenika

 

SUDJELOVANJE DJELATNIKA OŠ JAGODE TRUHELKE NA RADIONICAMA ZA NASTAVNIKE U TEHNIČKOJ ŠKOLI I PRIRODOSLOVNOJ GIMNAZIJI RUĐERA BOŠKOVIĆA U OSIJEKU U SVRHU STRUČNOG OSPOSOBLJAVANJA IZ PODRUČJA IK TEHNOLOGIJE U OKVIRU ERASMUS+ PROJEKTA "ŠKOLA KAKVU ŽELIMO"

16. svibnja 2015. nekoliko nastavnika OŠ Jagode Truhelke (članovi Tima za kreativni razvoj - Lana Bede, Lena Cvenić Lijić, Ana Vukojević, Jadranka Oberman Sebenji, Silvija Klindžić i Irena Bando) provelo je radno u Tehničkoj školi i prirodoslovnoj gimnaziji Ruđera Boškovića u Osijeku.

Tamo su sudjelovali na  radionicama za nastavnike u svrhu stručnog osposobljavanja iz područja IK tehnologije u okviru Erasmus+ projekta „Škola kakvu želimo“ .

Radionice su obuhvaćale nekoliko vrlo korisnih i kvalitetno prezentiranih radionica:

Benchmarking - usporedba finskoga obrazovnoga sustava s hrvatskim (M. Dundović, prof.);

Web 3.0 alati u nastavi (M. Pušić, dipl. ing. graf.);

Primjena tableta u nastavi (A. Karlović, dipl. ing. graf.) te

Grupna dinamika i društvene vještine u razredu (dr. sc. Sonja Ber, prof.).

Osim novih spoznaja, sudionici su imali priliku razmijeniti iskustva vlastitih Erasmus+ projekata za koje su dobili potporu u svrhu realizacije svojih seminara u inozemstvu te provođenja raznih aktivnosti s ciljem poboljšanja kvalitete rada u školi.

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Irena Bando

 

DAN OTVORENE ŠKOLE - RADIONICA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

U sklopu obilježavanja Dana škole 7. svibnja  2015. u OŠ Jagode Truhelke organiziran je Dan otvorene škole, kada je mnoštvo zanimljivih radionica educiralo djecu novim kreativnim aktivnostima.

Među njima bile su i aktivnosti u školskoj knjižnici koje je predvodila knjižničarka Irena Bando, a pridružila joj se voditeljica produženog boravka Ana Vukojević sa svojim učenicima.

Prvotno je bila zamišljena radionica uporabe web 2.0 alata u edukaciji, ali zbog navale za informatičkom učionicom i malog nesporazuma oko organizacije učionica, naša se radionica ipak odvijala u knjižnici te su se izrađivali straničnici za knjige od listova starih odbačenih knjiga.

Budući da je radionica izrade straničnika zahtjevnije prirode i iziskuje više od 2 školska sata, nastavila se sljedeća dva dana.

Na radionici su bile dvije teme, oslikavanje straničnika motivima iz slavonske ornamentike ili dekoriranje straničnika korištenjem glagoljičkih slova. 

Bilo je fascinantno vidjeti kako su učenici (osobito dječaci) bili zainteresirani plastificirati straničnike ili bušiti rupice na straničnicima bušačem za papir kroz koje su se kasnije provlačile ukrasne vezice.

Na kraju su radovi izloženi u školskoj knjižnici, a kasnije će poslužiti i kao suvenir škole.

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Irena Bando

 

ILUSTRACIJA PJESME GRGA ČVARAK U PROGRAMU TOONDOO

U sklopu projekta Erasmus + u koji je naša škola uključena, u OŠ Jagode Truhelke organiziraju se radionice uporabe web 2.0 alata u nastavi. Radionice se organiziraju u informatičkoj učionici i školskoj knjižnici, a nastoji se primjenom web 2.0 alata učiniti nastavu kreativnijom i atraktivnijom. Voditeljice radionice su Irena Bando (knjižničarka) i Katarina Kretić (nastavnica informatike).

Korištenjem web 2.0 alata na računalima učenici su u Programu Toondoo ilustrirali poznatu slikovnicu Grga Čvarak. Učenici su u formi stripa ilustrirali pojedine stihove pjesme  koji se po završetku objedinio u cjeloviti uradak.

Strip se također printao i u papirnati oblik te uvezao.

Evaluacijski upitnik pokazao je da su učenici bili zadovoljni  i da preferiraju ovakav način rada u školi.

Strip možete pogledati u privitcima!

Irena Bando

 

ICT IN EDUCATION U PARIZU

Od 27. 4. do 1. 5. 2015. godine, u sklopu projekta Erasmus+ sudjelovala sam na seminaru „ICT in Education“. Seminar je bio održan u Parizu, u organizaciji ustanove ITC International iz Praga koja ima dugogodišnje iskustvo i tradiciju u obrazovanju i stručnom usavršavanju učitelja te ostalih stručnjaka diljem Europe. Ukupno je 13 sudionika pohađalo seminar, među kojima su učitelji i nastavnici, stručni suradnici i profesori iz različitih zemalja: Turske, Grčke, Španjolske, Cipra, Rumunjske i Hrvatske. Petodnevni seminar obuhvaćao je osam različitih modula: trendove u ICT obrazovanju – analiza situacije u različitim europskim zemljama, metodologiju korištenja IKT-a u razredu, plagiranje, sigurnosna pitanja (zdravlje, virtualno zlostavljanje, virtualno uhođenje), korištenje mobilnih uređaja kao podrške u učenju, pronalaženje izvora za nastavu te izrada i prezentiranje internetske stranice Weebly. Naglasak je bio na Web alatima i njihovom korištenju u nastavi. Ovaj je seminar polaznicima omogućio pružanje teorijskih i praktičnih ideja i znanja o najnovijim trendovima u IKT obrazovanju, odnosno e-učenju. Prezentirani su mnogobrojni web alati i različiti izvori uz pomoć kojih možemo povećati sadržaje e-učenja. Sudionici su također razmjenjivali iskustva korištenja različitih IKT-a i web alata u svojim školama. Organiziran je i jednodnevni projekt razgledavanja prekrasnog Pariza gdje smo posjetili najstariji trg, katedralu Notre Dame, prekrasnu palaču Palais Royal te smo na kraju, prelazeći preko poznatog mosta ukrašenog brojnim ljubavnim lokotima (Pont des Arts) stigli do jednog od najpoznatijih muzeja na svijetu – Louvrea. Svoje smo dojmove zabilježili brojnim fotografijama i videozapisima koje smo sljedeći dan iskoristili na radionici gdje smo izrađivali web stranice. Na seminaru su razmijenjeni i kontakti sudionika za buduću suradnju.

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Ana Vukojević

 

KREATIVNO MISLI, STVARAJ, DJELUJ...

bilo je na satu Prirode i društva 2. ožujka 2015. u 4.a razredu gdje je prof. Lena Cvenić Lijić održala sat ponavljanja povijesnih sadržaja o Hrvatskoj u doba narodnih vladara.

Kao sudionica seminara o problemskom učenju svoja iskustva i nove spoznaje prezentirala je na ovome satu.

Radeći u skupinama na neobičnim i zanimljivima zadatcima, učenici su ponavljali i trajno usvajali određene sadržaje.

Prvi zadatak bio je ponavljanje svih poznatih osoba iz hrvatske povijesti s kojima su se učenici do sada susreli i vježbanje snalaženja u vremenu. Učenicima su podijeljeni kratki opisi tih povijesnih osoba, odnosno pojedine činjenice o njima koje se spominju u njihovim udžbenicima, a nastavnica je razmjestila  njihova imena po učionici. Učenici su se morali prošetati po učionici i naći ime kome pripada odgovarajući opis. Nakon toga nastavnica je nacrtala lentu vremena na ploču i djeca su ponovo morala prošetati i staviti na ploču imena na odgovarajuće mjesto na lenti zavisno o tome u kojem je stoljeću ta osoba živjela. Ovdje je primijenjena metoda koja uključuje i fizičku aktivnost, odnosno kretanje tijekom jednog nastavnog sata, a potiče učenički interes i prema tome lakše usvajaju gradivo.

Druga aktivnost bilo je snalaženje u prostoru. Budući da se u učeničkim udžbenicima iz prirode i društva spominju mjesta, gradovi i utvrde gdje su povijesne ličnosti živjele ili vladale, ali nema objašnjenja gdje se ta mjesta nalaze u Hrvatskoj, zadatak je bio pronaći ta mjesta u svojim atlasima i na zidnoj karti kako bi na ovaj način još bolje shvatili i zapamtili gradivo vezano za hrvatsku povijest.

I na kraju, treća je aktivnost je bila vježba kreativnosti, predviđanja i zaključivanja. Naime, nastavnica je dala na ploči neke osnovne pojmove iz pisma kojega je Petar Zrinski poslao dan prije smaknuća u Bečkom Novom Mjestu svojoj ženi Katarini Zrinskoj. Učenici su na temelju tih riječi trebali napisati pismo kao da su oni Petar Zrinski. Nakon čitanja učeničkih radova, nastavnica im je podijelila originalni tekst pisma te pustila snimku čitanja tog istog pisma koja postoji na Internetu kako bi mogli usporediti vlastite radove s originalom te smo zajedno zaključili da su njihove pretpostavke bile poprilično blizu originalnom pismu.

Na kraju sata evaluacija je pokazala zadovoljstvo učenika. Svaku metodu su posebno procjenjivali, kao i cjelokupni sat. Svi su bili vrlo zadovoljni  i pozitivno ocijenili današnji sat (Bilo je super!... Kada ćemo opet tako?... Ja bih da uvijek tako radimo...). Djeci se pogotovo svidjelo što su se kretali za vrijeme sata i što su kao mali detektivi tražili mjesta na karti  te pokušali odgonetnuti pravi tekst pisma.

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Lena Cvenić Lijić,                                                                      Silvija Klindžić,

prof. povijesti                                                                            dipl.učiteljica

 

SURADNJA S MANIFESTACIJAMA KOJE RAZVIJAJU KREATIVNOST - SUDJELOVANJE NA 12. MEĐUNARODNOJ KOLONIJI MLADIH ERNESTINOVO 2015.

Učenici OŠ Jagode Truhelke iz Osijeka odlučili su provesti proljetne praznike radno i kreativno sudjelujući na Međunarodnoj koloniji mladih u Ernestinovu.

Na ovogodišnjoj Koloniji sudjelovali su: Dora Štimac (batik); Anamaria Marošević (dramska); Glorija Benčina, Megan Papo i Rebeka Glavaš (keramička); Marko Barukčić (kiparska); Anamari Katić, Mia Škugor i Nika Čutura (plesna); Mia Kojić i Lorena Benčina (slikarska).

Kreativan rad na Koloniji odvijao se u 9 kreativnih radionica kroz tri dana gdje su učenici na temu SREĆA slikali, oblikovali, plesali, glumili i pisali.

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Irena Bando

 

PROBLEMSKA NASTAVA - SAT RAZREDNIKA 6.B

U sklopu Erasmus+ projekta nastavnica Lena Cvenić Lijić pohađala je seminar na temu problemske nastave. Motiv i cilj usavršavanja bio je naučiti djecu kreativnom mišljenju i rješavanju  problema koji im mogu pomoći u nastavi, ali i u rješavanju problema u životu. Na tragu toga bio je i ovaj sat razrednog odjela na kojem su djeci zadani zadatci, od uvodnog koji vježba lateralno razmišljanje odnosno tzv. „thinking outside the box“, do smišljanja po skupinama rješenja na pitanja kao što su Kako bi izgledao semafor u svijetu bez boja, koji predmet htjeli učiti u školi i koja bi pitanja bila u testu za roditelje prije nego dobiju prvo dijete. Dječja rješenja možete vidjeti na fotografijama.

Fotografije pogledajte u foto -galeriji!

Lena Cvenić Lijić

 

RAZVOJ KREATIVNOG MIŠLJENJA I PROBLEMSKO UČENJE

Projekt Razvoj kreativnog učenja, mišljenja, djelovanja i stvaranja nastavlja se dalje! Došlo je vrijeme za još jedno stručno osposobljavanje -  Poticanje kreativnog mišljenja - u Parizu od 2.2. do 6.2. 2015.

Na ovom skupu bilo je 23 sudionika iz devet zemalja: Grčke, Turske, Litve, Letonije, Estonije, Italije, Slovenije, Makedonije i Hrvatske. Bilo je tu nastavnika engleskog jezika, psihologa, defektologa, nastavnika matematike, kemije, likovne umjetnosti, tjelesnog, tehničkog, učiteljica razredne nastave i jedan ravnatelj.

Kroz petodnevni seminar vježbali smo postavljati problemska pitanja, smišljali zanimljive zadatke, stvarali u skupinama, uživljavali se u nove situacije i uloge... a sve u cilju da učenje i poučavanje postane zanimljivije i privlačnije učenicima. Razmjenjivali smo iskustva i ideje kao i probleme koje sve podjednako muče: opširni nastavni programi, opterećenost učenika i nedovoljan broj stručnih suradnika.

U kasnim poslijepodnevnim satima slobodno vrijeme koristili smo za razgledavanje najvažnijih znamenitosti Pariza, kako se to popularno kaže Top 10, Musee du Louvre, Eiffelov toranj, Notre-Dame, Sacre-Coeur, Arc de Triomphe (Slavoluk pobjede), Pantheon, Hotel de Invalides, Saint-Chapelle, Latinsku četvrt i La Sorbonne i Montmantre.

Veselimo se što ćemo svoja iskustva prenijeti drugim učiteljima, a najviše nas raduje što možemo zanimljivije i i još bolje raditi s vama, dragi učenici!

 

Jadranka Oberman-Sebenji                                                                       Silvija Klindžić      

          psihologinja                                                                                           učiteljica

 

SEMINAR U ISTANBULU - KORIŠTENJE INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U EDUKACIJI

Od 1. do 7. veljače 2015. u Istanbulu u Turskoj u organizaciji Neprofitne organizacije Geros Onlus iz Italije u sklopu projekta Erasmus+ KA1 djelatnica naše škole i koordinatorica projekta Irena Bando sudjelovala je na seminaru "Effective use of ICT in Education".
Na seminaru je sudjelovalo 13 sudionika iz različitih zemalja (Rumunjska, Poljska, Švedska, Latvija, Hrvatska i Turska). 
Seminar je obuhvaćao kreativne tehnike učenja na daljinu s praktičnim idejama kako primijeniti IKT u svoje postojeće lekcije. Sudionici su se također upoznali s aktualnim trendovima u IKT te kako ih primijeniti za stvaranje e-lekcija kroz vlastite e-tečaje na kontroliranoj Moodle platformi. 
Sudionicima različitih zemalja omogućena je razmjena  profesionalnih ideja, ali i upoznavanje i razumijevanje kulturnih razlika. 
 
Fotografije pogledajte u foto-galeriji!
 
Irena Bando
 
 

KREATIVNO MISLI, STVARAJ I DJELUJ - GLAGOLJICA

Učenici 4. razreda dobili su zadatak istražiti o glagoljici, starom hrvatskom pismu. Neki  nisu znali ni izgovoriti tu riječ, neki su čuli za taj pojam, ali nisu znali što znači, dok je nekoliko učenika povezivalo glagoljicu s Bašćanskom pločom.

Budući da nisu dobili upute kako i gdje istraživati, snalazili su se svatko na svoj način. Netko je pitao roditelje, netko je tražio na internetu. Spoznaje o glagoljici također su različito interpretirali. Većina učenika napravila je kratke bilješke i podsjetnik, dok se manji broj samo prisjećao onoga što je pročitao.

Knjižničarka Irena Bando pokazala je učenicima još nekoliko izvora podataka. To su enciklopedije, leksikoni i rječnici. Nakon edukacije kako se služiti takvom literaturom, kako pronalaziti podatke i izdvojiti bitno, učenici su imali zadatak još nešto saznati o glagoljici. Radom u skupinama dopunjavali su jedni druge i proširili svoje spoznaje.

Potom je slijedila aktivnost izrade straničnika za knjige. Svaki je učenik ispisao svoje ime na glagoljici i ukrasio ga ornamentima pletera. S  oduševljenjem su otkrivali slova svoga imena i pažljivo ga pisali.

Dogovoreno je da će se ova tema produbljivati i drugim aktivnostima kao što su memorijske kartice, osmosmjerke, umne mape i sl. Također je učenicima dostupna i računalna igra Zondle s temom Glagoljica.

Fotografije možete pogledati u foto-galeriji!

Silvija Klindžić

 

O ERASMUS+ U GLASU SLAVONIJE

U Glasu Slavonije izašao je članak o Erasmus+ aktivnostima u našoj školi. Pročitajte ga klikom na poveznicu

http://www.glas-slavonije.hr/259357/3/Znanjem-stecenim-u-inozemstvu-poticu-kreativnost-svojih-ucenika

 

K1 MOBILNOSTI U LONDONU OD 2. DO 12. STUDENOG 2014. U SKLOPU PROJEKTA AGENCIJE ZA MOBILNOSTI I PROGRAME EU, ERASMUS PLUS

Lana Bede, nastavnica engleskog i njemačkog jezika prisustvovala je seminaru pod nazivom „Cooperative and Inquiry-Based Learning: Stimulating Students' Creativity and Motivation“ u Londonu. Opširnije o mobilnosti možete pročitati na blogu Kreativnog tima:

http://kreativnomislistvarajdjeluj.tumblr.com/

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Lana Bede

 

NAŠA ŠKOLA PROŠLA NA NATJEČAJU ERASMUS+

Skupina od šest djelatnika OŠ Jagode Truhelke u ožujku ove godine prijavila je projekt „Razvoj kreativnog učenja, mišljenja, djelovanja i stvaranja“ u sklopu Projekata Erasmus + (AMPEU),  podprojekta KA1 - stručna usavršavanja djelatnika. 

Od pristiglih 150 prijava, naša je škola među 16 prihvaćenih projektnih prijedloga.

Dobivena sredstva omogućit će našim djelatnicima putovanja u inozemstvo na stručna usavršavanja tako da u 7. mjesecu ove godine jedan djelatnik putuje u London, u 9. mjesecu dva djelatnika u Paris, u 11. mjesecu na rasporedu je Brighton, u 1. mjesecu 2015. Istanbul, a u 5. mjesecu ponovno Paris.

Stručnom edukacijom učitelji će se dodatno osposobiti za rad na projektu.

Irena Bando

 

 

Priloženi dokumenti:
Strip Grga Cvarak.docx


Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423706
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju