« Lipanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
S učenicima petoga razred održan je dvosat u kojemu je bio naglasak na slušanju i govorenju ( ishodi OŠ HJ A.5.1. i A.5.2.) i na usvajanju novih komunikacijskih vještina.
Nastavu hrvatskoga jezika poželjno je što češće povezivati s međupredmetnim temama.
Ovaj primjer dobre prakse može se povezati s ishodima B. 1. u svim razredima osnovne škole
U nastavi Hrvatskoga jezika kao djelo za cjelovito čitanje analizira se i roman Ivana Kušana Koko u Parizu
U nastavi Hrvatskoga jezika kao djelo za cjelovito čitanje analizira se u 5. razredu i zbirka pjesama Grigora Viteza
Školski projekt učenika 7. r.
Cilj projekta: istražiti podatke o hrvatskim velikanima proučavajući nastavne sadržaje Povijesti i Hrvatskoga jezika 7. r. te istraženo predstaviti govornim oblicima (intervju, govor)
Interpretacije djela za cjelovito čitanje Sanje Pilić Sav sam popubertetio te Sanje Mihelčić Bilješke jedne gimnazijalke i Zeleni pas protekle su u znaku stvaralaštva, mašte, scenskih improvizacija i smijeha.
Kroz tekst Dinke Jurčić, Trebaš lovu? Zaradi je! učenici 8. c , osim što su se bavili obilježjima neknjiževnog teksta i uspoređivali ga s književnim, učenici su promišljali o tome što znači biti uspješan te kako postati uspješan.
Čovjek samo srcem dobro vidi…
Nastavak ove poznate rečenice upoznali su i učenici 8. b i c razrednog odjela koji su u prosincu na satu Hrvatskoga jezika čitali knjigu A. de Saint Exuperya Mali princ.
Agencija za odgoj i obrazovanje 30. rujna 2020. organizirala je državnu Hrvatsku smotru literarnog, dramsko-scenskog i novinarskog stvaralaštva LiDraNo 2020.
Na njoj je sudjelovala naša učenica Kristina Pavošević.
Kristinin uradak pogledajte na poveznici opširnije.
Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006.) – djela za cjelovito čitanje:
Silvija Šesto: Debela
Nada Mihelčić: Bilješke jedne gimnazijalke
Goran Tribuson: Legija stranaca
Za studente na nastavnoj praksi održana dva ogledna sata (blok sat) u sedmom razredu u kojima je naglasak na stvaralaštvu učenika i unutarpredmetnu korelaciju dvaju nastavnih područja: književnost i jezično izražavanje
Budući da učenici vole vidjeti svoje radove izložene na panou u učionici, pročitati radove drugih učenika, komentirati ih i usporediti to im je tijekom virtualne nastave omogućeno uporabom interaktivne digitalne oglasne ploče Linoit.
U nastavi Hrvatskoga jezika, a prema Nastavnom planu i programu za osnovnu školu po kojemu učenici 6.r. rade još ove godine, u nastavnom području medijska kultura nalazi se i programska tema strip.
U nastavi Hrvatskoga jezika uobičajeno je na kraju osmoga razreda usustaviti jezične sadržaje koje su učenici upoznavali od 5. do 8. razreda.
PORTRET LIKA U DJELO ZA CJELOVITO ČITANJE VELI JOŽE I SIMBOLIČKA I ASOCIJATIVNA ULOGA BOJE