« Srpanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Projekt eTwinning "Igrajmo se glagoljicom-upoznajmo stara pisma" pokrenut je u sklopu EU projekta Erasmus+, KA1 "Kreativna integracija IKT u obrazovanju:Metoda 3IKT". Realizirat će se kroz 2021.-2022.
Cilj projekta je izučavati staro pismo glagoljicu koristeći suvremenu tehnologiju, web alate i aplikacije. Također je cilj povezivanje umjetnosti i IKT, kao i učenje kroz igru i istraživanje.
U projekt su uključene Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska nastava u inozemstvu (Švedska) i 6 škola iz Hrvatske.
Partner našoj školi u ovom projektu je OŠ Josipovac.
Voditelji projeka su Irena Bando (OŠ Jagode Truhelke) i Anita Drenjančević (OŠ Josipovac).
Izložba učeničkih likovnih radova u okviru međunarodnog eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom (Upoznajmo stara pisma), koja je postavljena i predstavljena 27. svibnja 2022. na manifestaciji Knjižna booka u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.
Učenice 4.b razreda izrađivale su digitalne prezentacije i videouratke kojima su predstavile likovne radove iz glagoljice.
Inspirirane glagoljicom, učenice 4.b razreda izrađivale su digitalne božićne čestitke.
Učenici 4.b OŠ Jagode Truhelke, sudionici eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom tijekom prosinca 2021. imali su kreativne božićne radionice u školskoj knjižnici.
Ukrase su izrađivali od crnog kartona tako da su u centralni prostor napisali svoj inicijal na glagoljici, a ostatak papira su ukrašavali s ornamentima, koje su prethodno proučavali na glagoljičkim spomenicima (meandri, rozete...).
Radovi su izloženi u školskom predvorju.
Tijekom izvannastavne aktivnosti iz informatike učenice 4.b razreda izrađivale su kroz nekoliko sati digitalni logo projekta po uzoru na svoj projekt nacrtan na papiru u online programu Canva.
Tijekom izvannastavne aktivnosti, učenice 4.b razreda kreirale su logo eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom na papiru uređujući ih po želji.
Učenici 4.a s učiteljicom Nadom Radotić i učenici 4.b s učiteljicom Dobrilom Maričić povodom Mjeseca knjige u sklopu eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom imali su kreativne radionice u školskoj knjižnici koje je vodila školska knjižničarka Irena Bando.
Rezultat radionice su prekrasni likovni radovi u tehnici grataž.
Tijekom izvananstavne aktivnosti iz informatike, učenice 4.b razreda kreirale su vlastite avatare putem stranice https://avatarmaker.com/ koje će svaka od njih učitati na svoj račun u Tvinspace-u.