« Srpanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Prezentacija učenika 5.razreda međužupanijskog projekta Škola 21.stoljeća-Škola za kreativnost na temu projektnog učenja o površini.
Mentor radionica Irena Bando i Anamarija Buzgo.
Ove subote, 28. svibnja, učenici petih i šestih razreda, polaznici izvannastavnih aktivnosti u sklopu projekta Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost, sudjelovali su na velikoj učeničkoj konferenciji Proljetna škola kreativnosti, u pratnji školske pedagoginje i psihologinje. Na konferenciji koju je organizirala osječka udruga Klikeraj u prostoru Stare pekare u Tvrđi, svoje su projektne aktivnosti na temu Površine prezentirali učenici iz čak 16 osnovnih škola iz nekoliko županija. Naši učenici petih razreda pod vodstvom mentorica knjižničarke Irene Bando i učiteljice informatike Anamarije Buzgo istraživali su kako doživljavamo površinu vanjskog prostora unutarnjim osjetilima, dok su šestaši uz mentorice psihologinju Martinu Ivandić i pedagoginju Anu Vukojević otkrivali kako se emocije odražavaju na vanjsku površinu osobe te što se krije ispod površine. Vrlo kreativne i zanimljive radionice na kojima su sudjelovali naši učenici na Proljetnoj školi kreativnosti su: Boje oko nas, Cijanotipija, Frottage, Otok i Od problema do rješenja. U fotogaleriji dolje pod Opširnije pogledajte kako im je bilo.
Dana 5. veljače 2022. održana je još jedna edukacija u sklopu projekta „Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost“ udruge Klikeraj. Na edukaciji su sudjelovale i stručne suradnice naše škole; pedagoginja Ana Vukojević, knjižničarka Irena Bando i psihologinja Martina Ivandić. Sudionici su na virtualnoj edukaciji Zarolaj klikere stekli nova znanja koja obuhvaćaju osnove psihologije kreativnosti te razvoj kreativnosti u djetinjstvu. Kreativnost je vrlo često isprepletena s pojmom darovitosti, a odnosi se na sposobnost razvijanja nečega novog, originalnog i neuobičajenog, što ima određenu relevantnost i vrijednost. Kroz edukaciju su prezentirane različite strategije i tehnike poticanja kreativnog mišljenja djece. Osobit naglasak bio je na načinima poticanja kreativnog mišljenja kroz igru. Naša škola bit će opremljena s paketom didaktičkih igara namijenjenih upravo razvijanju kreativnog mišljenja kod djece. Didaktičke igre će se u sklopu ovoga projekta koristiti s potencijalno darovitim učenicima četvrtih razreda kako bi se potaknuo razvoj vještina fluentnosti, fleksibilnosti, originalnosti, elaboracije, divergentnog i konvergentnog mišljenja te mnogih drugih procesa. Učenici će na vrlo zabavan način kroz različite igre moći razvijati svoju kreativnost, čime se ujedno potiče i razvoj novih životnih vještina primjenjivih u različitim područjima.
psihologinja Martina Ivandić
Dana 22. siječnja održana je prva virtualna edukacija za stručne suradnike i učitelje u sklopu projekta „Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost“ udruge Klikeraj. Edukacija je održana na temu identifikacije darovitosti u školi te su u edukaciji sudjelovali i djelatnici naše škole: pedagoginja Ana Vukojević, knjižničarka Irena Bando, učiteljica informatike Anamarija Buzgo te psihologinja Martina Ivandić. Edukacija je usmjerena na razvoj kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika u području kreativnosti te smo se imali priliku upoznati s različitim strategijama i tehnikama identifikacije potencijalne darovitosti. Sudionike edukacije usmjerilo se na što sve treba obratiti pozornost prilikom uočavanja i procjene potencijalne darovitosti učenika.
Naša škola sudjeluje u projektu Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost kojeg provodi osječka udruga Klikeraj od siječnja do kraja kolovoza 2022. godine, uz potporu Ministarstva znanosti i obrazovanja.