Radionice za Dan škole
Autor: Klaudija Hogl Sabo, 15. 5. 2015.
U sklopu proslave Dana škole u četvrtak 7. svibnja održane su i radionice u kojima su sudjelovali svi učitelji, nastavnici, stručni suradnici, roditelji i vanjski suradnici.
HRANOZNANOST i FOOD SCIENCE WEB PAGE
Ove dvije radionice bile su povezane. Radionicu „HRANOZNANOST“ vodile su nastavnice Lena Cvenić Lijić i Sanja Merdić. Kreativan naslov radionice osmislili su sami sudionici – učenici 6.b razreda. Učenici su bili podijeljeni u tri skupine: jedna je radila shakeove, druga umake i namaze, a treća tortilje. Cilj je bio da učenici sami nauče pripremati hranu prema receptima koje su donijeli i da razlikuju zdravu i nezdravu hranu.
Kada su pripremili hranu, svi su je s užitkom i kušali, a koliko su bili uspješni imali su priliku isprobati i drugi učenici i nastavnici.
Zadatak druge radionice „FOOD SCIENCE WEB PAGE“ bio je prevesti recepte prve radionice na engleski jezik te ih postaviti na web-stranicu uz pomoć nastavnice, ujedno i voditeljice, Lane Bede. Rezultat radionice je šest web-stranica sa šest različitih recepta.
VOLIM SE GIBAT, GIBAT
U školskoj dvorani zainteresirane učenice osmoga razreda dobro su se razgibale. Radionicu tjelogibanja smislila je nastavnica Vlatka Bosutić- Cvijić. U pomoć je pozvala našeg bivšeg nastavnika Tjelesne kulture škole Svena Veselića koji je djevojke upoznao s osnovnim položajima yoge. Cure su se dobro umorile, preznojile i spoznale koliko zapravo (ne)imaju snage. Nakon završenog vježbanja shakeovi iz radionice Hranoznanosti savršeno su im prijali i pomogli obnoviti potrošenu energiju.
DEBATA
Učenici trebaju ocjenjivati rad nastavnika - da ili ne teza je o kojoj su raspravljali učenici osmih razreda koji su sudjelovali u radionici debate koju je vodio nastavnik Vedran Čerina. Cilj radionice bio je razvijanje kritičkog mišljenja, vještine javnog nastupa i argumentirane rasprave, a zaključak da bi učenici, uz prava pitanja, i zato što su najviše u interakciji sa svojim nastavnicima, mogli i trebali ocjenjivati svoje nastavnike i njihov rad.
MATEMATIKA U REKREACIJI I REKREACIJA U MATEMATICI
Da je matematika itekako korisna u svakodnevnom životu, a i da može biti zabavna, dokazalo je trideset i troje učenika koji su se zabavljali mjereći osobni puls prije i poslije fizičke aktivnosti. Prvo su izmjerili puls u stanju mirovanja, onda su radili čučnjeve pa opet provjeravali puls, a potom su im nastavnice Danijela Zorinić i Marija Eling pomogle izračunati kakva im je kondicija.
KVADRAT ILI KOCKA
Još jedna poučna matematička radionica! Često pogrešno upotrijebimo izraze kvadrat i kocka. „ Jeste li ocjenu upisali u kockicu?“ Pogreška! Kocka je tijelo, a kvadrat je lik! To su učenike na vrlo originalan način naučile nastavnice Marija Aranđelović i Katarina Kretić izradivši s učenicima majice s kvadratićima i majice s kockicama. Nakon radionice dvije su majice završile u školskom holu kao podsjetnik svima što su kvadratići, a što kockice.
ANALEMA
Nastavnik Šime Baranić vodio je radionicu „ANALEMA“. Analema je slika Sunca na nebu. Učenici šestog razreda su određivali koliko je sati uz pomoć sjevera i izrađivali sunčani sat. Dobro su se zabavili, puno toga naučili a sunčani sat ostao je kao trajna vrijednost u školi.
KAD SE MALE RUKE SLOŽE, S OTPADOM SE SVAŠTA MOŽE
U ovoj su radionici učenici drugog razreda i njihove učiteljice Danijela Grgurić, Liana Mur i Branka Vukovski na zabavan način, kroz igru, naučili kako pravilno razvrstati otpad te kako iskoristiti koristan otpad. Od otpadnih su rola papira izrađivali neobične dvorce, cvjetove, leptire i stalke za olovke. Radionicu je održala profesorica Tihana Škugor iz komunalne tvrtke Unikom d.d., ujedno i majka naših učenica.
SVIJET MIKROSKOPIRANJA
U svijet mikroskopiranja moglo je ući dvadesetak učenika petih i osmih razreda. U grupama su se upoznali s dijelovima mikroskopa, mikroskopirali, bilježili viđeno te na taj način ponavljali već naučeno gradivo. Posebnost ove radionice bila je u tome što su učenici sami radili preparate uz pomoć voditelja, nastavnika Roberta Mujkića.
TEHNIČKA RADIONICA
Vrlo raznoliko osmišljenu i kreativnu radionicu vodila je nastavnica Tehničke kulture Višnja Cvek. Sudjelovalo je osamnaest učenika petih, šestih i osmih razreda. Bili su raspoređeni po grupama i svaka se grupa bavila svojim područjem i specifičnim zadatcima. Tako se jedna grupa bavila robotikom, druga izradom stalka na unimatu, treća puštanjem zmaja i mjerenjem otklona, a četvrta je snimala film stop-animacijom.
KREATIVNO PISANJE
Svaki sudionik ove radionice dobio je stihove pjesme „Škola u cvijetu“. Zadatak im je bio pretvoriti stihove u sliku, odnosno-nacrtati pjesmu. Učenici su radili u skupinama, a sve je nadzirala i pomno pratila učiteljica Silvija Klindžić. Cilj radionice bio je razvijanje kreativnosti i mašte te suradnja u skupini.
MITOVI I LEGENDE
Da prevoditi tekstove nije ni lako, ni jednostavno, mogli su se uvjeriti učenici sedmog razreda koji su se odlučili za ovu radionicu koju je vodila učiteljica Zlatica Posavec. Tema su bili mitovi i legende, a učenici su sami izabrali tekstove koje su željeli prevesti. Kao završni rezultat rada dobili smo prijevod legende o osječkom Romeu i Juliji, Stonehangeu i o Djevojci koja je vidjela raj.
IZRADA STRANIČNIKA
Knjižničarka Irena Bando i voditeljica produženog boravka Ana Vukojević s učenicima su izrađivale straničnike kombiniranom tehnikom uz pomoć konturnih boja. Cilj radionice bio je osvijestiti važnost čitanja te razvijati kreativnosti.
LEGO SVIJET
Sve što zamisliš – to i izgradiš uz pomoć Lego kockica. Ovu kreativnu radionicu osmislila je učiteljica 4.b razreda Gordana Herhenreder i s učenicima četvrtih razreda cijelo prije podne maštala, kreirala, gradila i veselila se.
TPR ACTIVITIES
Ili u prijevodu - pjesme koje uključuju pokrete, što u još jednom prijevodu znači pjevanje i plesanje. Upravo to su radili učenici četvrtoga razreda sa svojom učiteljicom Engleskog jezika Vedranom Čerinom - pjevale, plesale, veselile se i zabavno provele prijepodne.
KARAOKE
Ako niste znali, treme od javnih nastupa najlakše se riješiti pjevajući - karaoke! Tako bar tvrde pedagoginja Anita Milaković te psihologinja Jadranka Oberman-Sebenji i njezina pripravnica Kristina Toter koje su sa zainteresiranom grupicom učenika razredne nastave i uz tehničku podršku Igora i Bokija, pjevale domaće i strane pjesme. Uz ples i pjevanje učenici su se odlično zabavljali, a na samom kraju je pedagoginja i sama stala pred mikrofon te zapjevala.
SPORTSKE AKTIVNOSTI
Sport i igra ipak su najdraže dječje aktivnosti. Tako su učiteljice prvog razreda Dobrila Maričić, Nada Radotić i Valentina Telebar Milaković organizirale svojim prvašićima na školskom igralištu sportsko druženje u nogometu i graničaru, a učiteljice trećeg razreda Melita Strikić, Gordana Erkapić-Maksimović i Kristina Šimunec u školskoj su dvorani održale pravo malo natjecanje u poligonu, trčanju na 60 m i dječaci su se natjecali u nogometu, a djevojčice u graničaru. Uz bučno navijanje i radosno pljeskanje svi su proveli zabavno i uzbudljivo prijepodne.
RADIONICE OBILAZILE I TEKST NAPISALE - Doris Stanković i Sara Amrein, 8.b
FOTOGRAFIRALE - Mia Škugor i Marijana Margić, 6.c
Fotografije pogledajte u foto-galeriji!
Radionice za Dan škole
Autor: Klaudija Hogl Sabo, 15. 5. 2015.
U sklopu proslave Dana škole u četvrtak 7. svibnja održane su i radionice u kojima su sudjelovali svi učitelji, nastavnici, stručni suradnici, roditelji i vanjski suradnici.
HRANOZNANOST i FOOD SCIENCE WEB PAGE
Ove dvije radionice bile su povezane. Radionicu „HRANOZNANOST“ vodile su nastavnice Lena Cvenić Lijić i Sanja Merdić. Kreativan naslov radionice osmislili su sami sudionici – učenici 6.b razreda. Učenici su bili podijeljeni u tri skupine: jedna je radila shakeove, druga umake i namaze, a treća tortilje. Cilj je bio da učenici sami nauče pripremati hranu prema receptima koje su donijeli i da razlikuju zdravu i nezdravu hranu.
Kada su pripremili hranu, svi su je s užitkom i kušali, a koliko su bili uspješni imali su priliku isprobati i drugi učenici i nastavnici.
Zadatak druge radionice „FOOD SCIENCE WEB PAGE“ bio je prevesti recepte prve radionice na engleski jezik te ih postaviti na web-stranicu uz pomoć nastavnice, ujedno i voditeljice, Lane Bede. Rezultat radionice je šest web-stranica sa šest različitih recepta.
VOLIM SE GIBAT, GIBAT
U školskoj dvorani zainteresirane učenice osmoga razreda dobro su se razgibale. Radionicu tjelogibanja smislila je nastavnica Vlatka Bosutić- Cvijić. U pomoć je pozvala našeg bivšeg nastavnika Tjelesne kulture škole Svena Veselića koji je djevojke upoznao s osnovnim položajima yoge. Cure su se dobro umorile, preznojile i spoznale koliko zapravo (ne)imaju snage. Nakon završenog vježbanja shakeovi iz radionice Hranoznanosti savršeno su im prijali i pomogli obnoviti potrošenu energiju.
DEBATA
Učenici trebaju ocjenjivati rad nastavnika - da ili ne teza je o kojoj su raspravljali učenici osmih razreda koji su sudjelovali u radionici debate koju je vodio nastavnik Vedran Čerina. Cilj radionice bio je razvijanje kritičkog mišljenja, vještine javnog nastupa i argumentirane rasprave, a zaključak da bi učenici, uz prava pitanja, i zato što su najviše u interakciji sa svojim nastavnicima, mogli i trebali ocjenjivati svoje nastavnike i njihov rad.
MATEMATIKA U REKREACIJI I REKREACIJA U MATEMATICI
Da je matematika itekako korisna u svakodnevnom životu, a i da može biti zabavna, dokazalo je trideset i troje učenika koji su se zabavljali mjereći osobni puls prije i poslije fizičke aktivnosti. Prvo su izmjerili puls u stanju mirovanja, onda su radili čučnjeve pa opet provjeravali puls, a potom su im nastavnice Danijela Zorinić i Marija Eling pomogle izračunati kakva im je kondicija.
KVADRAT ILI KOCKA
Još jedna poučna matematička radionica! Često pogrešno upotrijebimo izraze kvadrat i kocka. „ Jeste li ocjenu upisali u kockicu?“ Pogreška! Kocka je tijelo, a kvadrat je lik! To su učenike na vrlo originalan način naučile nastavnice Marija Aranđelović i Katarina Kretić izradivši s učenicima majice s kvadratićima i majice s kockicama. Nakon radionice dvije su majice završile u školskom holu kao podsjetnik svima što su kvadratići, a što kockice.
ANALEMA
Nastavnik Šime Baranić vodio je radionicu „ANALEMA“. Analema je slika Sunca na nebu. Učenici šestog razreda su određivali koliko je sati uz pomoć sjevera i izrađivali sunčani sat. Dobro su se zabavili, puno toga naučili a sunčani sat ostao je kao trajna vrijednost u školi.
KAD SE MALE RUKE SLOŽE, S OTPADOM SE SVAŠTA MOŽE
U ovoj su radionici učenici drugog razreda i njihove učiteljice Danijela Grgurić, Liana Mur i Branka Vukovski na zabavan način, kroz igru, naučili kako pravilno razvrstati otpad te kako iskoristiti koristan otpad. Od otpadnih su rola papira izrađivali neobične dvorce, cvjetove, leptire i stalke za olovke. Radionicu je održala profesorica Tihana Škugor iz komunalne tvrtke Unikom d.d., ujedno i majka naših učenica.
SVIJET MIKROSKOPIRANJA
U svijet mikroskopiranja moglo je ući dvadesetak učenika petih i osmih razreda. U grupama su se upoznali s dijelovima mikroskopa, mikroskopirali, bilježili viđeno te na taj način ponavljali već naučeno gradivo. Posebnost ove radionice bila je u tome što su učenici sami radili preparate uz pomoć voditelja, nastavnika Roberta Mujkića.
TEHNIČKA RADIONICA
Vrlo raznoliko osmišljenu i kreativnu radionicu vodila je nastavnica Tehničke kulture Višnja Cvek. Sudjelovalo je osamnaest učenika petih, šestih i osmih razreda. Bili su raspoređeni po grupama i svaka se grupa bavila svojim područjem i specifičnim zadatcima. Tako se jedna grupa bavila robotikom, druga izradom stalka na unimatu, treća puštanjem zmaja i mjerenjem otklona, a četvrta je snimala film stop-animacijom.
KREATIVNO PISANJE
Svaki sudionik ove radionice dobio je stihove pjesme „Škola u cvijetu“. Zadatak im je bio pretvoriti stihove u sliku, odnosno-nacrtati pjesmu. Učenici su radili u skupinama, a sve je nadzirala i pomno pratila učiteljica Silvija Klindžić. Cilj radionice bio je razvijanje kreativnosti i mašte te suradnja u skupini.
MITOVI I LEGENDE
Da prevoditi tekstove nije ni lako, ni jednostavno, mogli su se uvjeriti učenici sedmog razreda koji su se odlučili za ovu radionicu koju je vodila učiteljica Zlatica Posavec. Tema su bili mitovi i legende, a učenici su sami izabrali tekstove koje su željeli prevesti. Kao završni rezultat rada dobili smo prijevod legende o osječkom Romeu i Juliji, Stonehangeu i o Djevojci koja je vidjela raj.
IZRADA STRANIČNIKA
Knjižničarka Irena Bando i voditeljica produženog boravka Ana Vukojević s učenicima su izrađivale straničnike kombiniranom tehnikom uz pomoć konturnih boja. Cilj radionice bio je osvijestiti važnost čitanja te razvijati kreativnosti.
LEGO SVIJET
Sve što zamisliš – to i izgradiš uz pomoć Lego kockica. Ovu kreativnu radionicu osmislila je učiteljica 4.b razreda Gordana Herhenreder i s učenicima četvrtih razreda cijelo prije podne maštala, kreirala, gradila i veselila se.
TPR ACTIVITIES
Ili u prijevodu - pjesme koje uključuju pokrete, što u još jednom prijevodu znači pjevanje i plesanje. Upravo to su radili učenici četvrtoga razreda sa svojom učiteljicom Engleskog jezika Vedranom Čerinom - pjevale, plesale, veselile se i zabavno provele prijepodne.
KARAOKE
Ako niste znali, treme od javnih nastupa najlakše se riješiti pjevajući - karaoke! Tako bar tvrde pedagoginja Anita Milaković te psihologinja Jadranka Oberman-Sebenji i njezina pripravnica Kristina Toter koje su sa zainteresiranom grupicom učenika razredne nastave i uz tehničku podršku Igora i Bokija, pjevale domaće i strane pjesme. Uz ples i pjevanje učenici su se odlično zabavljali, a na samom kraju je pedagoginja i sama stala pred mikrofon te zapjevala.
SPORTSKE AKTIVNOSTI
Sport i igra ipak su najdraže dječje aktivnosti. Tako su učiteljice prvog razreda Dobrila Maričić, Nada Radotić i Valentina Telebar Milaković organizirale svojim prvašićima na školskom igralištu sportsko druženje u nogometu i graničaru, a učiteljice trećeg razreda Melita Strikić, Gordana Erkapić-Maksimović i Kristina Šimunec u školskoj su dvorani održale pravo malo natjecanje u poligonu, trčanju na 60 m i dječaci su se natjecali u nogometu, a djevojčice u graničaru. Uz bučno navijanje i radosno pljeskanje svi su proveli zabavno i uzbudljivo prijepodne.
RADIONICE OBILAZILE I TEKST NAPISALE - Doris Stanković i Sara Amrein, 8.b
FOTOGRAFIRALE - Mia Škugor i Marijana Margić, 6.c
Fotografije pogledajte u foto-galeriji!
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 424148
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |