preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

 > Događanja
Vijesti

Virtualni Dani darovitih u našoj školi

Autor: Irena Bando, 8. 5. 2020.

S obzirom na otežane okolnosti zbog pandemije koronavirusa ove se godine Dani darovitih u našoj školi organiziraju mrežno, 7. i 8. svibnja 2020.

Obilježavanje se sastoji od prezentacija digitalnih radova proizišlih iz raznih školskih aktivnosti i projekata, od mogućnosti glasanja za najkvalitetniji rad te od kviza znanja o prezentacijama. Među 13 digitalnih radova prikazane su vrlo inspirativne mogućnosti korištenja web alata i računalnih programa.

Poveznice:

O prezentacijama:​

1. ​Digitalni plakat o Danima darovitih

Digitalni plakat o virtualnim Danima darovitih izradila je Helena Turk, učenica 7.c razreda, uz mentorstvo Ane Alšić. Korišten alat za izradu plakata bio je Postermaker, a prilikom izrade integrirane su Informatika i školska knjižnica.

 

2. Interaktivna prezentacija „Medo se prerano probudio“

Slikopjesma  „Medo se prerano probudio“, digitalna je prezentacija učenika 2.c razreda i njihove učiteljice Jelene Novaković, a napravljena je u programu Prezi.

U tom su projektu učenici najprije odlučili koje će riječi iz istoimene pjesme Dobriše Cesarića zamijeniti sa slikama te su ih tražili na internetu. Odabrali su one slike koje su im se najviše svidjele pa su te riječi u prezentaciji zamijenili odabranim slikama (medo, šape, šuma, potok, zima, spilja, vjeverica, snijeg, zečevi, kuća). Projekt se realizirao integracijom Hrvatskog jezika, Prirode i društva i Informatike.

 

3. Film „She had a dream“

Film „She had a dream“, koji je na regionalnom natječaju „Spelling Bee“ u kategoriji filma osvojio 3. mjesto, film je o sricanju engleskih riječ. Napravila ga je učenica 8.c Kristina Pavošević uz mentorstvo učiteljice engleskog jezika Iris Zorić. Film je sniman u Osijeku i Novom Zelandu prilikom posjeta učenice svojoj rodbini, a izrađen je u programu Imovie. Izradom filma integrirani su Engleski jezik, Geografija, Informatika i dramska umjetnost.

 

4. Virtualna galerija „Virtualni susret s snježnom kraljicom“

„Virtualni susret učenika 2.c sa Snježnom kraljicom“, digitalni je uradak realiziran integracijom Hrvatskog jezika (medijska kultura) s Likovnom kulturom, Informatikom i školskom knjižnicom. Projekt je proveden povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige (2. travnja), a odvijao se isključivo mrežno.

Od školske knjižničarke Irene Bando i učiteljice Jelene Novaković učenici su dobili poveznice i upute za gledanje animiranog filma Snježna kraljica sa zadatkom ilustriranja naljepših scena iz filma te zapisivanja utisaka o filmu. Potom je od učeničkih ilustracija učiteljica informatike Ana Alšić izradila e-slikovnicu u programu Emaze.

 

5. E-slikovnica „Gledam i zamišljam“

Još jedan digitalni uradak koji je također bio inspiriran Snježnom kraljicom je e-slikovnica „Gledam i zamišljam“, koji su napravile učenice 6.a razreda Maja Marković i Tonka Grubišić pod mentorstvom Ane Alšić u programu Bookcreator.

Projekt je realiziran suradnjom učiteljice Nade Radotić i 2.a razreda integracijom Hrvatskog jezika (medijska kultura), Likovne kulture, Informatike i školske knjižnice povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige (2. travnja) te se također odvijao mrežno.

 

6. Interaktivni plakat o Svjetskom danu knjige i autorskih prava

Interaktivan digitalni plakat o Svjeskom danu knjige i autorskim pravima napravljen je u integraciji školske knijižnice i Informatike. Plakat sadrži multimedijske sadržaje učenja kroz igru, a izrađen je u vrijeme nastave na daljinu s ciljem osvještavanja važnosti čitanja i poštivanje zaštite autorskih prava. Napravila ga je školska knjižničarka Irena Bando u programu Piktochart.

 

7. Video „Produženi boravak (k)od kuće - TikTok Oh Nanana plesni izazov“

Video uradak  „Produženi boravak (k)od kuće - TikTok Oh Nanana plesni izazov“ uradila je voditeljica produženog boravka Ana Vukojević koja je projekt s učenicima realizirala virtualno. Učenici su prema video tutorialu i TikTok aplikaciji uvježbali i otplesali poznati ples Foot Shake“ zajedno sa svojim ukućanima. Kada su snimili ples poslali su ga učiteljici koja je snimke uredila u VivaVideo aplikaciji. Za konačnu prezentaciju korištene su još i sljedeće aplikacije: Bitmoji, piZap i Video Sound Editor.

Za realizaciju ovog projekta integrirala se Glazbena kultura, Tjelesna i zdravstvena kultura, Engleski jezik i Informatika.

 

8. Multimedijska prezentacija „3d crtanje“

Multimedijska prezentacija „3d crtanje“ proizišla je iz radionica 3d crtanja koja se realizirala u organizaciji knjižnice naše škole i American cornera Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Sudjelovali su učenici 2.a razreda i njihova učiteljica Nada Radotić. Učenici su crtali pomoću 3d olovaka koje su punili raznobojnim punjenjima oblikujući svoje 3d crteže. Ova se radionica realizirala integracijom Likovne kulture, Informatike i kulturne i javne djelatnosti školske knjižnice.

Prezentaciju radova napravio je učitelj informatike Josip Šalavardić koristeći pri tome program Windows Movie Maker.

 

9. Virtualna galerija „My favourites“

Virtualna galerija učeničkih radova My favourites" proizišla je iz projekta 3.c razrednog odjela pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Vedrane Čerine, koja je iz Engleskog jezika zadala učenicima zadatak izraditi poster na temu My favourites". Njihovi radovi prikazuju što učenici najviše vole.

Galerija je izrađena pomoću aplikacije Spark Adobe.

 

10. Video glazbeni uradak „JagODA radosti“

Ovaj video uradak proizišao je iz ideje osmišljavanja online izvedbe poznate melodije L. van Beethovena Oda radosti". Virtulano povezivanje međupredmetnih sadržaja omogućilo je povezivanje više nastavnih predmeta (Glazbena kultura i Informatika) te međupredmetnih tema (Građanski odgoj i Uporaba IKT). Učenici/izvođači u glazbenoj izvedbi su: Ivano Čepo - 4.a (gitara), Lara Malkoč - 6.c (flauta) i Nikola Pavišić - 6.a (udaraljke), Lora Erkapić (klavir) i vanjska suradnica Katarina Kurtović, učenica OŠ Vladimira Becića, 4. r. (glas).

Projektom su koordinirali Benjamin Lamza, šk. pedagog, Vjera Kurtović, učiteljica glazbene kulture i školska knjižničarka Irena Bando te vanjski suradnik - glazbeni producent Marin Bando.

Video glazbeni uradak napravljen je u programu za glazbenu produkciju DaVinci Resolve.

 

11. Moja mandala inspirirana zlatovezom

Projekt Moja mandala inspirirana zlatovezom realiziran je u sklopu međunarodnog KA2 projekta „Transforming  Fablas into Steamlabs“. Prvo su se održale radionice inspirirane zlatovezom koje su se provodile s 3. razredom i gostima-partnerima iz inozemstva. Radionica se održala integrativnim povezivanjem školske knjižnice, razredne nastave, matematike i informatike, a surađivale su  školska knjižničarka Irena Bando, učiteljica razredne nastave Liana Mur i učiteljica matematike i informatike Katarina Kretić. Radionica se sastojala od kulturološkog djela upoznavanja zlatoveza, konstruiranja mandale u programu Staedtler i likovne radionice konturnog crtanja.

Prezentaciju u programu Powtoon napravio je  učenik 7.c razreda  Niko Novak, za vrijeme nastave na daljinu, pod mentorstvom učiteljice Informatike Ane Alšić. Za realizaciju projekta korišteni su programi: Staedtler (konstrukcija mandale), Movie Maker (prezentacija zlatoveza) i Powtoon (izrada prezentacije).

 

12. Radio emisija „Bitka za Midway“

Radio emisija „Bitka za Midway“ digitalni je učenički uradak nastao na satu povijesti za vrijeme nastave na daljinu, gdje je zadatak bio snimiti radijsko javljanje vezano za jednu od velikih bitaka Drugog svjetskog rata. Radijsku emisiju realizirali su povodom Dana darovitih učenici 8.c razreda Kristina Pavošević, Laura Ovničević, Ana Kragujević, Nika Jurković i Ivan Judik pod mentorstvom učitelja povijesti Vedrana Čerine.

Za provedbu je korišten mobitel (snimanje glasa) i program Imovie (montaža glasova).

 

13. Video "Abeceda"

Video „Abeceda“ proizišao je iz integracije Glazbene kulture i Hrvatskog jezika, a realiziran je s učenicima prvih razreda - skupine produženog boravka za vrijeme trajanja nastave na daljinu. Ideju su realizirale učiteljice Anita Hrehorović i Nikolina Kuruc, voditeljice produženog boravka, a video je izrađen u programu FilmoraGo. 

 

U oblikovanju svih prezentacija potpomogli su učitelji informatike Ana Alšić (pomoć oko nekoliko prezentacija) i Josip Šalavardić (izrada kviza i ankete za glasovanje). Kako bi se dobio uvid u trenutno snalaženje s IKT alatima psihologinja Monika Ćosić izradila je anketu te nas uputila u rezultate ankete. U koordiniranju su također pomogli Benjamin Lamza, pedagog škole i Ana Vukojević, voditeljica produženog boravka.

Cijelokupni projekt Dana darovitih idejno je osmislila i kordinirala školska knjižničarka Irena Bando.

Poveznice:

 

 




Vijesti

Virtualni Dani darovitih u našoj školi

Autor: Irena Bando, 8. 5. 2020.

S obzirom na otežane okolnosti zbog pandemije koronavirusa ove se godine Dani darovitih u našoj školi organiziraju mrežno, 7. i 8. svibnja 2020.

Obilježavanje se sastoji od prezentacija digitalnih radova proizišlih iz raznih školskih aktivnosti i projekata, od mogućnosti glasanja za najkvalitetniji rad te od kviza znanja o prezentacijama. Među 13 digitalnih radova prikazane su vrlo inspirativne mogućnosti korištenja web alata i računalnih programa.

Poveznice:

O prezentacijama:​

1. ​Digitalni plakat o Danima darovitih

Digitalni plakat o virtualnim Danima darovitih izradila je Helena Turk, učenica 7.c razreda, uz mentorstvo Ane Alšić. Korišten alat za izradu plakata bio je Postermaker, a prilikom izrade integrirane su Informatika i školska knjižnica.

 

2. Interaktivna prezentacija „Medo se prerano probudio“

Slikopjesma  „Medo se prerano probudio“, digitalna je prezentacija učenika 2.c razreda i njihove učiteljice Jelene Novaković, a napravljena je u programu Prezi.

U tom su projektu učenici najprije odlučili koje će riječi iz istoimene pjesme Dobriše Cesarića zamijeniti sa slikama te su ih tražili na internetu. Odabrali su one slike koje su im se najviše svidjele pa su te riječi u prezentaciji zamijenili odabranim slikama (medo, šape, šuma, potok, zima, spilja, vjeverica, snijeg, zečevi, kuća). Projekt se realizirao integracijom Hrvatskog jezika, Prirode i društva i Informatike.

 

3. Film „She had a dream“

Film „She had a dream“, koji je na regionalnom natječaju „Spelling Bee“ u kategoriji filma osvojio 3. mjesto, film je o sricanju engleskih riječ. Napravila ga je učenica 8.c Kristina Pavošević uz mentorstvo učiteljice engleskog jezika Iris Zorić. Film je sniman u Osijeku i Novom Zelandu prilikom posjeta učenice svojoj rodbini, a izrađen je u programu Imovie. Izradom filma integrirani su Engleski jezik, Geografija, Informatika i dramska umjetnost.

 

4. Virtualna galerija „Virtualni susret s snježnom kraljicom“

„Virtualni susret učenika 2.c sa Snježnom kraljicom“, digitalni je uradak realiziran integracijom Hrvatskog jezika (medijska kultura) s Likovnom kulturom, Informatikom i školskom knjižnicom. Projekt je proveden povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige (2. travnja), a odvijao se isključivo mrežno.

Od školske knjižničarke Irene Bando i učiteljice Jelene Novaković učenici su dobili poveznice i upute za gledanje animiranog filma Snježna kraljica sa zadatkom ilustriranja naljepših scena iz filma te zapisivanja utisaka o filmu. Potom je od učeničkih ilustracija učiteljica informatike Ana Alšić izradila e-slikovnicu u programu Emaze.

 

5. E-slikovnica „Gledam i zamišljam“

Još jedan digitalni uradak koji je također bio inspiriran Snježnom kraljicom je e-slikovnica „Gledam i zamišljam“, koji su napravile učenice 6.a razreda Maja Marković i Tonka Grubišić pod mentorstvom Ane Alšić u programu Bookcreator.

Projekt je realiziran suradnjom učiteljice Nade Radotić i 2.a razreda integracijom Hrvatskog jezika (medijska kultura), Likovne kulture, Informatike i školske knjižnice povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige (2. travnja) te se također odvijao mrežno.

 

6. Interaktivni plakat o Svjetskom danu knjige i autorskih prava

Interaktivan digitalni plakat o Svjeskom danu knjige i autorskim pravima napravljen je u integraciji školske knijižnice i Informatike. Plakat sadrži multimedijske sadržaje učenja kroz igru, a izrađen je u vrijeme nastave na daljinu s ciljem osvještavanja važnosti čitanja i poštivanje zaštite autorskih prava. Napravila ga je školska knjižničarka Irena Bando u programu Piktochart.

 

7. Video „Produženi boravak (k)od kuće - TikTok Oh Nanana plesni izazov“

Video uradak  „Produženi boravak (k)od kuće - TikTok Oh Nanana plesni izazov“ uradila je voditeljica produženog boravka Ana Vukojević koja je projekt s učenicima realizirala virtualno. Učenici su prema video tutorialu i TikTok aplikaciji uvježbali i otplesali poznati ples Foot Shake“ zajedno sa svojim ukućanima. Kada su snimili ples poslali su ga učiteljici koja je snimke uredila u VivaVideo aplikaciji. Za konačnu prezentaciju korištene su još i sljedeće aplikacije: Bitmoji, piZap i Video Sound Editor.

Za realizaciju ovog projekta integrirala se Glazbena kultura, Tjelesna i zdravstvena kultura, Engleski jezik i Informatika.

 

8. Multimedijska prezentacija „3d crtanje“

Multimedijska prezentacija „3d crtanje“ proizišla je iz radionica 3d crtanja koja se realizirala u organizaciji knjižnice naše škole i American cornera Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Sudjelovali su učenici 2.a razreda i njihova učiteljica Nada Radotić. Učenici su crtali pomoću 3d olovaka koje su punili raznobojnim punjenjima oblikujući svoje 3d crteže. Ova se radionica realizirala integracijom Likovne kulture, Informatike i kulturne i javne djelatnosti školske knjižnice.

Prezentaciju radova napravio je učitelj informatike Josip Šalavardić koristeći pri tome program Windows Movie Maker.

 

9. Virtualna galerija „My favourites“

Virtualna galerija učeničkih radova My favourites" proizišla je iz projekta 3.c razrednog odjela pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Vedrane Čerine, koja je iz Engleskog jezika zadala učenicima zadatak izraditi poster na temu My favourites". Njihovi radovi prikazuju što učenici najviše vole.

Galerija je izrađena pomoću aplikacije Spark Adobe.

 

10. Video glazbeni uradak „JagODA radosti“

Ovaj video uradak proizišao je iz ideje osmišljavanja online izvedbe poznate melodije L. van Beethovena Oda radosti". Virtulano povezivanje međupredmetnih sadržaja omogućilo je povezivanje više nastavnih predmeta (Glazbena kultura i Informatika) te međupredmetnih tema (Građanski odgoj i Uporaba IKT). Učenici/izvođači u glazbenoj izvedbi su: Ivano Čepo - 4.a (gitara), Lara Malkoč - 6.c (flauta) i Nikola Pavišić - 6.a (udaraljke), Lora Erkapić (klavir) i vanjska suradnica Katarina Kurtović, učenica OŠ Vladimira Becića, 4. r. (glas).

Projektom su koordinirali Benjamin Lamza, šk. pedagog, Vjera Kurtović, učiteljica glazbene kulture i školska knjižničarka Irena Bando te vanjski suradnik - glazbeni producent Marin Bando.

Video glazbeni uradak napravljen je u programu za glazbenu produkciju DaVinci Resolve.

 

11. Moja mandala inspirirana zlatovezom

Projekt Moja mandala inspirirana zlatovezom realiziran je u sklopu međunarodnog KA2 projekta „Transforming  Fablas into Steamlabs“. Prvo su se održale radionice inspirirane zlatovezom koje su se provodile s 3. razredom i gostima-partnerima iz inozemstva. Radionica se održala integrativnim povezivanjem školske knjižnice, razredne nastave, matematike i informatike, a surađivale su  školska knjižničarka Irena Bando, učiteljica razredne nastave Liana Mur i učiteljica matematike i informatike Katarina Kretić. Radionica se sastojala od kulturološkog djela upoznavanja zlatoveza, konstruiranja mandale u programu Staedtler i likovne radionice konturnog crtanja.

Prezentaciju u programu Powtoon napravio je  učenik 7.c razreda  Niko Novak, za vrijeme nastave na daljinu, pod mentorstvom učiteljice Informatike Ane Alšić. Za realizaciju projekta korišteni su programi: Staedtler (konstrukcija mandale), Movie Maker (prezentacija zlatoveza) i Powtoon (izrada prezentacije).

 

12. Radio emisija „Bitka za Midway“

Radio emisija „Bitka za Midway“ digitalni je učenički uradak nastao na satu povijesti za vrijeme nastave na daljinu, gdje je zadatak bio snimiti radijsko javljanje vezano za jednu od velikih bitaka Drugog svjetskog rata. Radijsku emisiju realizirali su povodom Dana darovitih učenici 8.c razreda Kristina Pavošević, Laura Ovničević, Ana Kragujević, Nika Jurković i Ivan Judik pod mentorstvom učitelja povijesti Vedrana Čerine.

Za provedbu je korišten mobitel (snimanje glasa) i program Imovie (montaža glasova).

 

13. Video "Abeceda"

Video „Abeceda“ proizišao je iz integracije Glazbene kulture i Hrvatskog jezika, a realiziran je s učenicima prvih razreda - skupine produženog boravka za vrijeme trajanja nastave na daljinu. Ideju su realizirale učiteljice Anita Hrehorović i Nikolina Kuruc, voditeljice produženog boravka, a video je izrađen u programu FilmoraGo. 

 

U oblikovanju svih prezentacija potpomogli su učitelji informatike Ana Alšić (pomoć oko nekoliko prezentacija) i Josip Šalavardić (izrada kviza i ankete za glasovanje). Kako bi se dobio uvid u trenutno snalaženje s IKT alatima psihologinja Monika Ćosić izradila je anketu te nas uputila u rezultate ankete. U koordiniranju su također pomogli Benjamin Lamza, pedagog škole i Ana Vukojević, voditeljica produženog boravka.

Cijelokupni projekt Dana darovitih idejno je osmislila i kordinirala školska knjižničarka Irena Bando.

Poveznice:

 

 




Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423825
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju