Virtualni Dani darovitih 2020.
Autor: Irena Bando, 13. 5. 2020.
Obilježavanje se sastoji od prezentacija digitalnih radova proizišlih iz raznih školskih aktivnosti i projekata, od mogućnosti glasanja za najkvalitetniji rad te od kviza znanja o prezentacijama. Među 13 digitalnih radova prikazane su vrlo inspirativne mogućnosti korištenja web alata i računalnih programa.
O prezentacijama:
1. Digitalni plakat o Danima darovitih
Digitalni plakat o virtualnim Danima darovitih izradila je Helena Turk, učenica 7.c razreda, uz mentorstvo Ane Alšić. Korišten alat za izradu plakata bio je Postermaker, a prilikom izrade integrirane su Informatika i školska knjižnica.
2. Interaktivna prezentacija „Medo se prerano probudio“
Slikopjesma „Medo se prerano probudio“, digitalna je prezentacija učenika 2.c razreda i njihove učiteljice Jelene Novaković, a napravljena je u programu Prezi.
U tom su projektu učenici najprije odlučili koje će riječi iz istoimene pjesme Dobriše Cesarića zamijeniti sa slikama te su ih tražili na internetu. Odabrali su one slike koje su im se najviše svidjele pa su te riječi u prezentaciji zamijenili odabranim slikama (medo, šape, šuma, potok, zima, spilja, vjeverica, snijeg, zečevi, kuća). Projekt se realizirao integracijom Hrvatskog jezika, Prirode i društva i Informatike.
3. Film „She had a dream“
Film „She had a dream“ je film o sricanju engleskih riječ. Napravila ga je učenica 8.c Kristina Pavošević uz mentorstvo učiteljice engleskog jezika Iris Zorić. Film je sniman u Osijeku i Novom Zelandu prilikom posjeta učenice svojoj rodbini, a izrađen je u programu Imovie. Izradom filma integrirani su Engleski jezik, Geografija, Informatika i dramska umjetnost.
4. Virtualna galerija „Virtualni susret s snježnom kraljicom“
„Virtualni susret učenika 2.c sa Snježnom kraljicom“, digitalni je uradak realiziran integracijom Hrvatskog jezika (medijska kultura) s Likovnom kulturom, Informatikom i školskom knjižnicom. Projekt je proveden povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige (2. travnja), a odvijao se isključivo mrežno.
Od školske knjižničarke Irene Bando i učiteljice Jelene Novaković učenici su dobili poveznice i upute za gledanje animiranog filma Snježna kraljica sa zadatkom ilustriranja naljepših scena iz filma te zapisivanja utisaka o filmu. Potom je od učeničkih ilustracija učiteljica informatike Ana Alšić izradila e-slikovnicu u programu Emaze. Projektom je koordiirala školska knjižničarka Irena Bando.
5. E-slikovnica „Gledam i zamišljam“
Još jedan digitalni uradak koji je također bio inspiriran Snježnom kraljicom je e-slikovnica „Gledam i zamišljam“, koji je napravila učiteljica Informatike Ana Alšić u programu Bookcreator.
Projekt je realiziran suradnjom učiteljice Nade Radotić i 2.a razreda integracijom Hrvatskog jezika (medijska kultura), Likovne kulture, Informatike i školske knjižnice povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige (2. travnja) te se također odvijao mrežno. Projektom je koordinirala školska knjižničarka Irena Bando.
6. Interaktivni plakat o Svjetskom danu knjige i autorskih prava
Interaktivan digitalni plakat o Svjeskom danu knjige i autorskim pravima napravljen je u integraciji školske knijižnice i Informatike. Plakat sadrži multimedijske sadržaje učenja kroz igru, a izrađen je u vrijeme nastave na daljinu s ciljem osvještavanja važnosti čitanja i poštivanje zaštite autorskih prava. Napravila ga je školska knjižničarka Irena Bando za potrebe nastave na daljinu višim razredima. Plakat sadrži interaktivne igre o knjigama i čitanju. Urađen je u programu Piktochart.
7. Video „Produženi boravak (k)od kuće - TikTok Oh Nanana plesni izazov“
Video uradak „Produženi boravak (k)od kuće - TikTok Oh Nanana plesni izazov“ uradila je učiteljica produženog boravka Ana Vukojević s učenicima koji idu u produženi boravak. Učenici su prema video tutorialu i TikTok aplikaciji uvježbali i otplesali poznati ples „Foot Shake“ zajedno sa svojim ukućanima. Kada su snimili ples poslali su ga učiteljici koja je snimke uredila u VivaVideo aplikaciji. Za konačnu prezentaciju korištene su još i sljedeće aplikacije: Bitmoji, piZap i Video Sound Editor.
Za realizaciju ovog projekta integrirala se Glazbena kultura, Tjelesna i zdravstvena kultura, Engleski jezik i Informatika.
Ovaj je video online anketom učenika za procijenu najboljeg rada dobio najviše glasova.
8. Multimedijska prezentacija „3d crtanje“
Multimedijska prezentacija „3d crtanje“ proizišla je iz radionica 3d crtanja koja se realizirala u organizaciji knjižnice naše škole i American cornera Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Sudjelovali su učenici 2.a razreda i njihova učiteljica Nada Radotić. Učenici su crtali pomoću 3d olovaka koje su punili raznobojnim punjenjima oblikujući svoje 3d crteže. Ova se radionica realizirala integracijom Likovne kulture, Informatike i kulturne i javne djelatnosti školske knjižnice.
Prezentaciju radova napravio je učitelj informatike Josip Šalavardić koristeći pri tome program Windows Movie Maker.
Projektom je koordinirala školska knjižničarka Irena Bando.
9. Virtualna galerija „My favourites“
Virtualna galerija učeničkih radova „My favourites" proizišla je iz projekta 3.c razrednog odjela pod vodstvom učiteljice engleskog jezika Vedrane Čerine, koja je iz Engleskog jezika zadala učenicima zadatak izraditi poster na temu „My favourites". Njihovi radovi prikazuju što učenici najviše vole.
Galerija je izrađena pomoću aplikacije Spark Adobe.
10. Video glazbeni uradak „JagODA radosti“
Ovaj video uradak proizišao je iz ideje osmišljavanja online izvedbe poznate melodije L. van Beethovena „Oda radosti". Virtulano povezivanje međupredmetnih sadržaja omogućilo je povezivanje više nastavnih predmeta (Glazbena kultura i Informatika) te međupredmetnih tema (Građanski odgoj i Uporaba IKT). Učenici/izvođači u glazbenoj izvedbi su: Ivano Čepo - 4.a (gitara), Lara Malkoč - 6.c (flauta) i Nikola Pavišić - 6.a (udaraljke), Lora Erkapić (klavir) i vanjska suradnica Katarina Kurtović - 4. r. (glas).
Projektom su koordinirali Benjamin Lamza, školski pedagog, Vjera Kurtović, učiteljica glazbene kulture te vanjski suradnik - glazbeni producent Marin Bando. Video je rađen je u programu za glazbenu produkciju DaVinci Resolve.
Ovaj je projekt idejno osmislila i vodila školska knjižničaka Irena Bando.
11. Moja mandala inspirirana zlatovezom
Projekt Moja mandala inspirirana zlatovezom realiziran je u sklopu međunarodnog KA2 projekta „Transforming Fablas into Steamlabs“. Prvo su se održale radionice inspirirane zlatovezom koje su se provodile s 3. razredom i gostima-partnerima iz inozemstva. Radionica se održala integrativnim povezivanjem školske knjižnice, razredne nastave, matematike i informatike, a surađivale su školska knjižničarka Irena Bando, učiteljica razredne nastave Liana Mur i učiteljica matematike i informatike Katarina Kretić. Radionica se sastojala od kulturološkog djela upoznavanja zlatoveza, konstruiranja mandale u programu Staedtler i likovne radionice konturnog crtanja.
Prezentaciju u programu Powtoon napravio je učenik 7.c razreda Niko Novak, za vrijeme nastave na daljinu, pod mentorstvom učiteljice Informatike Ane Alšić.
Projektom je koordinirala školska knjižničarka Irena Bando.
12. Radio emisija „Bitka za Midway“
Radio emisija „Bitka za Midway“ digitalni je učenički uradak nastao na satu povijesti za vrijeme nastave na daljinu, gdje je zadatak bio snimiti radijsko javljanje vezano za jednu od velikih bitaka Drugog svjetskog rata. Radijsku emisiju realizirali su povodom Dana darovitih učenici 8.c razreda Kristina Pavošević, Laura Ovničević, Ana Kragujević, Nika Jurković i Ivan Judik pod mentorstvom učitelja povijesti Vedrana Čerine.
Za provedbu je korišten mobitel (snimanje glasa) i program Imovie(montaža glasova).
13. Video "Abeceda"
Video „Abeceda“ proizišao je iz integracije Glazbene kulture i Hrvatskog jezika, a realiziran je s učenicima prvih razreda - skupine produženog boravka za vrijeme trajanja nastave na daljinu. Ideju su osmislile i realizirale Anita Hrehorović i Nikolina Kuruc, učiteljice produženog boravka, a video je izrađen u programu FilmoraGo.
Svi radovi mogu se pogledati direktno na poveznicama ili u Mapi radova-Dani darovitih 2020.
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 423828
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |