4. Dani darovitih-opis radova i manifestacije
Autor: Đurđica Janković, 12. 5. 2019.
Od 2014.g u OŠ Jagode Truhelke djeluje Tim za kreativni razvoj s ciljem razvoja i primjene tehnika i vještina koje razvijaju kreativnost. Njegove aktivnosti ostvaruju se u radu s djecom naglašavajući važnost korištenja inovativnih metoda rada. Glavna aktivnost Tima je organizacija Dana darovitih (21.3.) koji ističe važnost kreativne i smislene primjene web alata te poticanje stvaralaštva u svim segmentima odgoja i obrazovanja.
Ove godine su Dani darovitih u našoj školi počeli s prezentacijama scenskih izvedbi učenika u nastupu Pokaži što znaš! a najbolji scenski prikazi bili su uvršteni u završnu prezentaciju Dana darovitih s izvedbom Nikole Pavišića sa skladbom na sintisajzeru „Pink Panter“ te plesnim performansom sa sjenama Lore Zubović i Ive Petrović.
Nakon toga, slijedile su brojne prezentacije osmišljene naprednom digitalnom tehnologijom među kojom je bila stop animaciju „Very hungry caterpillar“ projekt učenika II., III. i VI. razreda pod mentorstvom Višnje Cvek, Liane Mur, Kristine Šimunec, Gordane Maksimović Erkapić i Silvije Petrović. Stop animaciju izradili su Leon Topalović, Niko Novak, Meri Drinić i Helena Turk, u programu Tinkercad.
Korištenje microbitova u nastavi glazbene kulture u IV. razredu predstavili su učenici Lorena Cvek i Nikola Grubišić. Prezentacija je urađena u programu M:block a mentori projekta su bili Liana Mur i Višnja Cvek.
Dugogodišnji projekt školske knjižnice Igrajmo se glagoljicom! prezentirali su učenici Zen Igladić, Matej Karačić Šoljić, Luka Milošić, Neo Murk i Borna Večei, koji su predstavili svoju inovativnu igru „glagoljički bingo“ i „glagoljičke puzle“. Mentori projekta o glagoljici bili su Ivana Kovačić i Irena Bando.
Prezentacije Pokaži što znaš! u programu Animatron predstavile su mnogobrojne učenike naše škole s različitim talentima. U prezentiranju svojih talenata sudjelovali su učenici od I. do VIII. razreda. Mentorica projekta bila je pedagoginja Anita Milaković a prezentaciju je pripremila pripravnica Ana Maria Stošić.
Prisustvovanje Tjednu mozga na Medicinskom fakultetu, učenici su se susreli s mnogobrojnim zanimljivim radionicama i naučili mnoštvo novih kreativnih znanstvenih informacija. Mentorica tog projekta bila je Sanja Grizelj a prezentaciju je napravila u programu Smilebox.
Potpuno samostalni e-kreativni uradak prikazao je učenik Filip Damjanić koji je osmislio BOING-igricu u programu Unity engine. Igricu je demonstrirao među publikom te uključio neke učenike da je premjerno isprobaju.
Integraciju razredne nastave i školske knjižnice učenici su pokazali radionicom izrade glagoljičkih inicijala u tehnici „reljef u limu“ te napravili QR kodove, unutar kojih je upisana transliteracija glagoljičkog teksta, koji se nalazi na radovima. Potom je postavljena izložba radova čineći trajni izložbeni postav u školi. Radove su izradili učenici IV.c a mentori su bili Gordana Herhenreder i Irena Bando. Odličan primjer međupredmetnog povezivanja se predstavio uključivanjem informatike, jer su učenici osim izrade QR kodova napravili prezentaciju u Movie Makeru koja je predstavljala e-izložbu glagoljičkih inicijala. Prezentaciju su pripremile Leona Hauzer i Marta Pavlović uz mentorstvo Đurđice Janković i Irene Bando.
Osim prezentacija napravljenih uz pomoć sofisticiranih programa i web alata postavljene su izložbe likovnih radova (straničnika za knjige i nakita) proizišlih iz projekta o slavonskoj ornamentici koji se nekoliko mjeseci provodio u školskoj knjižnici. Radove su napravile Mare Jukić, Tonka Radeljak i Leona Hauzer pod mentoriranjem Irene Bando.
Druga izložba je rezultat višemjesečnog kreativnog rada u produženom boravku učenika I. - IV. razreda pod vodstvom Ane Vukojević i Anite Hrehorović. Kreativan rad su koncipirale u programu Smilebox.
Po završetku programa za sve gledatelje organiziran je e-kviz, koji su učenici igrali preko svojih mobitela. Pitanja kviza su sadržavala pitanja iz prezentacija te se tako provjeravalo koliko su učenici iz publike iz prikazanih prezentacija naučili o darovitosti. Kviz je pripremila Katarina Kretić u programu Socrative.
Kako bi se učenici nagradili i ubuduće motivirali za ovakve aktivnosti pet učenika s najvećim brojem točnih odgovora na kvizu zajedno sa sudionicima programa odvedeni su u kino. Gledali su najnoviji film produkcije Disney-a „Dumbo“ koji je prekrasna avantura života najpoznatijeg slona na svijetu koji ističe vrijednost individualnih različitosti i obiteljske vrijednosti.
Voditeljica Tima i Dana darovitih:
Irena Bando
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 423764
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |