7.Virtualni dani darovitih -o projektu i ostali radovi
Autor: Irena Bando, 25. 3. 2022.
Povodom Dana darovitih koji se obilježava 21. ožujka u OŠ Jagode Truhelke organizirani su 7. Virtualni dani darovitih. Obilježavanje Dana darovitih proizišlo je iz rada Tima za kreativni razvoj, kroz međunarodni projekt Erasmus+, KA1 Razvoj kreativnog učenja, mišljenja, djelovanja i stvaranja (2013.-2015.) te kroz Erasmus+, KA1 Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT (2019.-2021.). Virtualni dani darovitih sastoje se od organiziranja kreativnih radionica ili provedbe školskih projekata s ciljem izrade kreativnih digitalnih prezentacija koristeći razne web alate i aplikacije.
Odabir najboljih radova proveo se anketnim glasanjem učenika i nastavnika gdje su se vrednovala kvaliteta izrade digitalne prezentacije i kreativnost te korisnost prezentiranog projekta. Kako bi se osiguralo pažljivo vrednovanje radova proveo se Kviz znanja o prezentacijama s raznim pitanjima, kao što su: U kojem je web alatu napravljena prezentacija, Koju temu obrađuje prezentacija i sl.
Nagrađuju se oni učenici koji su sudjelovali u provedbi prva tri najbolje ocjenjena rada te prva tri učenika s najviše točnih odgovora u Kvizu znanja, a nagrada je odlazak u kino.
Ove je godine bilo prijavljeno 11 digitalnih radova u čijoj je izvedbi sudjelovalo oko 200 učenika i oko 15 učitelja. U vrednovanju radova sudjelovalo je 106 učenika i nastavnika, a u Kvizu znanja 85 učenika.
Najbolje ocijenjen rad bio je Pokaži što znaš, koji sadrže niz učeničkih videa, učenici pokazuju svoj talent ili nekakvu kreativnu vještinu. Aktivnost je organizirala školska pedagoginja Ana Vukojević te napravila prezentaciju njihovih uradaka u web alatu Genially.
Drugi najbolje ocjenjeni digitalni uradak je Što je ljubav u kojem su učenici produženog boravka 1. a i 1. c razreda s učiteljicom Jelenom Novaković za Valentinovo izradili video uradak o ljubavi. U videu učenici govore što je ljubav, kako se osjećamo kada smo zaljubljeni te kako bi svijet izgledao da nema ljubavi. Video je nastao u programu Video Maker.
Treće najuspješnij ocjenjen uradak je Digitalna knjiga o Franji Krežmi koja je nastala kao dio školskog projekta Knjiga, a osmislili su ju i istražili učenici 5.a razreda: Nina Jukić, Buga Vukić, Lorna Cvek, Magdalena Trdin, Lucija Bubalo i Pia Petra Pivić uz mentorstvo profesorice glazbene kulture Vjere Kurtović. Knjiga sadrži tekstualne, slušne audiovizualne materijale, kviz u digitalnom alatu, intervju sa sugrađanima o Franji Krežmi, a napravljena je u alatu BookCreator.
Ostali radovi bili su:
Svijet voli pobjednike prezentacija o radionica provedenoj s potencijalno darovitim učenicima 5. razreda u sklopu 21. Tjedna mozga. Učenici su na početku radionice imali prilike naučiti brojne zanimljive činjenice o mozgu i njegovom funkcioniranju. Sudjelovali su u igri kviza znanja o mozgu te saznali što se to događa u našem mozgu tijekom igre i zašto možemo postati ovisni o pobjedi. Ovu aktivnost s učenicima je vodila psihologinja Martina Ivandić te izradila prezentaciju u web alatu BookCreator.
Čitati čuvati i zabavljati se s knjigom prezentacija je proizišla iz aktivnosti povodom Mjeseca hrvatske knjige koje su provele učiteljica hrvatskog jezika Magdalena Hasija i školska knjižničarka Irena Bando. Na radionicama su učenici čitali omiljene tekstove, izrađivali digitalni straničnik za knjige te digitalne igrice o knjigama. Knjiga je rađena u BookCreatoru.
Božićne radionice u knjižnici je video uradak o kreativnim božićnim radionicama koje su se provodile u školskoj knjižnici u organizaciji knjižničarke Irene Bando s učenicima 4.a i učiteljice Nade Radotić, koji su izrađivali ornamentalne pahuljice i s učiteljicom Martinom Hergović i 4.c koji su radili borove od papira. Također su na radionicama sudjelovali i učenici viših razreda u izradi vilenjaka i borova od papira: 5.a s učiteljicom Lanom Hajduković, 5.b s učiteljicom Katarinom Kretić, 6.c s učiteljicom Vjerom Kurtović. Video uradak je napravljen u mobilnoj aplikaciji za izradu videa Magisto.
Glagoljičke božićne radionice je video o projektu školske knjižnice Igrajmo se glagoljicom, gdje se je školska knjižničarka s učenicima 4.b i s učiteljicom Dobrilom Maričić organizirala likovnu radionicu nadahnutu glagoljičkom kulturnom baštinom. Ova se radionica povezala sa slavonskom ornamentikom u kojoj su učenici bili inspirirani motivima zlatoveza te su konturnim crtanjem oslikavali glagoljička slova. Video radova je napravljen u aplikaciji Magisto.
Pogodi o Jagodi prikaz je projekta školske knjižnice u suradnji s učiteljicom hrvatskog jezika Magdalenom Hasija. Projekt se provodio od 17. prosinca 2021. obilježavajući godišnjicu smrti Jagode Truhelke i trajao do 5. veljače 2022. kada se obilježava njezina godišnjica rođenja. Projekt se nadovezao na prošlogodišnji projekt Inspirirani Jagodom Truhelkom u kojem je prikupljeno mnoštvo materijala o Jagodi Truhelki, a koje su učenici u ovogodišnjem projektu iskoristili za stvaranje zabavnih igrica korištenjem web alata WordWall i Learningapps. Svi su radovi stavljeni u e-knjigu koja je napravljena pomoću programa BookCreator.
Making videos in English projekt je učenika osmih razreda iz engleskog jezika pod mentorstvom učiteljice Iris Zorić. Zadatak je bio napraviti video o svojim ljetnim praznicima koristeći svoj glasovni zapis, snimke okoliša, fotografije i glazbu. Od nekoliko prezentacija je napravljena e-knjiga u aplikaciji BookCreator.
My digital book in English predstavlja prikaz projekta šestih i osmih razreda uz mentorstvo učiteljice engleskog jezika Iris Zorić. Učenici su dobili zadatak da odaberu neku poznatu priču, bajku ili basnu ili da osmisle vlastitu originalnu priču te da izradite e-knjigu. E-knjige su sadržavale tekst, slike i glasove učenika koja ih čitaju. U zajedničkoj e-knjizi, napravljenoj u aplikaciji BookCreator, prikazano je nekoliko najuspješnijih radova.
Pregled digitalnih radova eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom- upoznajmo stara pisma predstavljen je u digitalnom posteru u kojem su prikazani radovi nekoliko učenika 4.b razreda pod mentorstvom učiteljice informatike Anamarije Buzgo. Oni su u sklopu eTwinning tijekom izvannastavne aktivnosti iz informatike njihove kreativne likovne uratke prikazivale u digitalnom obliku koristeći i učeći razne alate. Poster je napravljen u digitalnom alatu Canva.
Svi predstavljeni radovi nalaze se u E-knjizi 7. Virtualni dani darovitih.
Projekt je osmislila i vodila školska knjižničarka Irena Bando.
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 423775
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |