preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Static HTML

Vijesti

Edukacija „Identifikacija darovitosti u školi“

Autor: Ana Vukojević, 22. 1. 2022.

Dana 22. siječnja održana je prva virtualna edukacija za stručne suradnike i učitelje u sklopu projekta „Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost“ udruge Klikeraj. Edukacija je održana na temu identifikacije darovitosti u školi te su u edukaciji sudjelovali i djelatnici naše škole: pedagoginja Ana Vukojević, knjižničarka Irena Bando, učiteljica informatike Anamarija Buzgo te psihologinja Martina Ivandić. Edukacija je usmjerena na razvoj kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika u području kreativnosti te smo se imali priliku upoznati s različitim strategijama i tehnikama identifikacije potencijalne darovitosti. Sudionike edukacije usmjerilo se na što sve treba obratiti pozornost prilikom uočavanja i procjene potencijalne darovitosti učenika.

 

 Prema teoriji psihologa Josepha Renzullija, osim iznadprosječnih sposobnosti pojedinca, preduvjeti za razvoj darovitosti uvelike obuhvaćaju i kreativnost učenika te njegovu predanost zadatku, odnosno motivaciju. Poseban se naglasak stavlja na prikupljanje podataka iz više izvora informacija. Važno je uzeti u obzir standardizirane testove za procjenu sposobnosti koje provodi školski psiholog, školske ocjene učenika, ponašanje učenika koje se može procjenjivati pomoću različitih check-lista te subjektivne procjene i nominacije učitelja, roditelja ili vršnjaka. Učenici mogu pokazivati potencijalnu darovitost u različitim područjima; od matematičke i znanstveno-tehnološke, do verbalne, umjetničke i sportske darovitosti. Važno je naglasiti kako je nakon identifikacije potencijalne darovitosti pojedinih učenika potrebno veliku pažnju obratiti na daljnji rad i podršku potencijalno darovitim učenicima kako bi imali što bolju mogućnost ostvarivanja svog punog potencijala. Sudionici su kroz edukaciju upoznati sa šest različitih tipova potencijalne darovitosti i načinima pristupanja svakom od njih: uspješni tip, kreativni, skriveni, rizični, tip s dvostrukim potrebama te autonomni tip.

psihologinja Martina Ivandić




Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423764
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju