preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Login
Udžbenici
Lista linkova je prazna
Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 316461
Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Static HTML
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Edukacija „Identifikacija darovitosti u školi“
Autor: Ana Vukojević, 22. 1. 2022.

Dana 22. siječnja održana je prva virtualna edukacija za stručne suradnike i učitelje u sklopu projekta „Škola za 21. stoljeće, škola za kreativnost“ udruge Klikeraj. Edukacija je održana na temu identifikacije darovitosti u školi te su u edukaciji sudjelovali i djelatnici naše škole: pedagoginja Ana Vukojević, knjižničarka Irena Bando, učiteljica informatike Anamarija Buzgo te psihologinja Martina Ivandić. Edukacija je usmjerena na razvoj kompetencija odgojno-obrazovnih djelatnika u području kreativnosti te smo se imali priliku upoznati s različitim strategijama i tehnikama identifikacije potencijalne darovitosti. Sudionike edukacije usmjerilo se na što sve treba obratiti pozornost prilikom uočavanja i procjene potencijalne darovitosti učenika.

 


 Prema teoriji psihologa Josepha Renzullija, osim iznadprosječnih sposobnosti pojedinca, preduvjeti za razvoj darovitosti uvelike obuhvaćaju i kreativnost učenika te njegovu predanost zadatku, odnosno motivaciju. Poseban se naglasak stavlja na prikupljanje podataka iz više izvora informacija. Važno je uzeti u obzir standardizirane testove za procjenu sposobnosti koje provodi školski psiholog, školske ocjene učenika, ponašanje učenika koje se može procjenjivati pomoću različitih check-lista te subjektivne procjene i nominacije učitelja, roditelja ili vršnjaka. Učenici mogu pokazivati potencijalnu darovitost u različitim područjima; od matematičke i znanstveno-tehnološke, do verbalne, umjetničke i sportske darovitosti. Važno je naglasiti kako je nakon identifikacije potencijalne darovitosti pojedinih učenika potrebno veliku pažnju obratiti na daljnji rad i podršku potencijalno darovitim učenicima kako bi imali što bolju mogućnost ostvarivanja svog punog potencijala. Sudionici su kroz edukaciju upoznati sa šest različitih tipova potencijalne darovitosti i načinima pristupanja svakom od njih: uspješni tip, kreativni, skriveni, rizični, tip s dvostrukim potrebama te autonomni tip.

psihologinja Martina Ivandić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju