preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Vijesti

Slagalica u nastavi hrvatskoga jezika - primjer dobre prakse

Autor: Višnja Cvek, 31. 5. 2022.

  • učenici sjede u matičnim skupinama
  • najavljuju im se ishodi, sadržaji učenja i način rada (npr.  Upitne, odnosne i neodređene zamjenice, 8.r.)
  • u matičnoj skupini svaki učenik dobije svoj ekspertni formular s temom - zadatkom
  • pronaći tekst u udžbeniku, pročitati ga

 

RASPORED UČENIKA U MATIČNOJ SKUPINI

FORMIRANJE EKSPERTNIH SKUPINA

  • nakon čitanja teksta
  • na svakom ekspertnom formularu piše u koju ekspertnu skupinu učenik ide
  • u ekspertnoj skupini svi imaju isti tekst i zadatke

 

 

RASPORED UČENIKA U EKSPERTNOJ SKUPINI

UČENIK „EKSPERT“

  • cilj: dubinski proučiti temu
  • surađuje i komunicira sa svima u skupini – razvijanje timskog duha
  • učenik u ulozi učitelja
  • odgovornost po povratku u matičnu skupinu – mora poučiti druge o svojoj temi
  • nakon uzajamnog poučavanja – uopćavanje sadržaja razgovorom
  • vrednovanje kao učenjeizlazne kartice za učenike s 5 kratkih pitanja o sadržajima učenja   
  • vrednovanje za učenje: povratna informacija za učenike koliko su usvojili nastavne sadržaje metodom slagalice
  • Vjekoslava Hrastović

    učiteljica Hrvatskoga jezika

 




Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423828
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju