preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Vijesti

Kreativnost i stvaralaštvo kao polazište razumijevanja djela za cjelovito čitanje - primjer dobre prakse

Autor: Višnja Cvek, 28. 2. 2022.

Trajanje aktivnosti: 2 sata

Odgojno-obrazovni ishodi na razini predmetnoga kurikula:

OŠ HJ B.8.2. Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti.

OŠ HJ B.8.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom.

 

Odgojno-obrazovni ishodi na razini aktivnosti:

  • učenik samostalno čita djelo za cjelovito čitanje Starac i more E. Hemingwaya
  • učenik vodi bilješke o pročitanom
  • prosuđuje odnose među likovima
  • tumači prenesena značenja u djelu
  • primjenjuje znanja o književnosti na pročitanom tekstu – pripovjedne tehnike, određivanje fabularnih dijelova, mjesta i vremena radnje…
  • izražava osobni stav u pismu liku i mišljenju o djelu
  • stvaralački i kreativno prikazuje ostvarenost književnih pojmova u djelu
  • predstavlja kreativni uradak u skladu s govornim vrednotama

 

Povezanost s međupredmetnim temama

  • osr A.3.1. Razvija sliku o sebi.
  • osr A.3.2. Razvija osobne potencijale.
  • uku A.3.4. Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja.

 

OPIS AKTIVNOSTI

  1. aktivnost – Čitam s razumijevanjem

 

  • učenici se na satu gledaju videozapis https://www.youtube.com/watch?v=JyhQLQ07A2s o djelu Starac i more kako bi ga bolje shvatili pri samostalnom čitanju
  • učenici vode bilješke tijekom čitanja prema unaprijed zadanom opisniku

 

  1. aktivnost – Izrada knjige na preklop
  • učenici gledaju videozapis o izradi knjige na preklop https://www.youtube.com/watch?v=wE9podfvOx8
  • samostalno, prema svojim bilješkama, izrađuju knjigu na preklop
  • podatci koji se trebaju naći u knjizi na preklop sadržani su u opisniku

 

  1. aktivnost – Predstavljam djelo s pomoću knjige na preklop
  • učenik predstavlja kreativni uradak ostalim učenicima
  • učenici vršnjački vrednuju uradak
  •  

    nezadovoljavajuće

    djelomice

    u potpunosti

    likovi – glavni i sporedni

     

    0

    1

    2

    vanjska k. likova

     

    0

    1

    2

    unutarnja k. likova

     

    0

    1

    2

    pripovjedne tehnike-opisivanje pripovijedanje

    monolog

    dijalog

     

    0

    1

    2

    fabula – dijelovi

     

    0

    1

    2

    mjesto radnje (citat)

     

    0

    1

    2

    vrijeme radnje (citat)

     

    0

    1

    2

    društvena događanja koja prati lik

     

    0

    1

    2

    pismo liku

     

    0

    1

    2

    mišljenje (5-10 rečenica)

     

    0

    1

    2

    preporuka

     

    0

    1

    2

    izgled KNP – urednost, preglednost, čitkost

     

    0

    1

    2

    način predstavljanja KNP – pravogovor, sistematičnost

     

    0

    1

    2

    UKUPNO

     

     

    26

     

  • KNJIGA NA PREKLOP STARAC I MORE – djelo za cjelovito čitanje

    5 – 23, 24, 25, 26

    4 – 19, 20, 21, 22

    3 – 16. 17, 18

    2 – 13, 14, 15

    1 – manje od 13 bodova

     

    Učenički radovi:

    https://photos.app.goo.gl/GwBykMdfUp8KvY938

  •  




Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423828
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju