Hrvatski velikani
Autor: Višnja Cvek, 26. 3. 2021.
Školski projekt učenika 7. r. Cilj projekta: istražiti podatke o hrvatskim velikanima proučavajući nastavne sadržaje Povijesti i Hrvatskoga jezika 7. r. te istraženo predstaviti govornim oblicima (intervju, govor)
Ishodi na razini predmetnih kurikuluma:
POV OŠ D. 7.1.
OŠ HJ A.7.1, OŠ HJ A. 7. 6., OŠ HJ B.7.4., OŠ HJ C.7.1.
AKTIVNOSTI ZA UČENIKE:
- Učenicima su zadane povijesne ličnosti o kojima su morali istražiti auto(biografske) podatke u različitim tekstovima ili medijskim sadržajima ( TV-kalendar, televizijska emisija R. Knjaza, Hrvatski velikani) – J. J. Strossmayer, I. Mažuranić, E. Kvaternik, A. Starčević
Učenici su upućeni na literaturu za istraživački rad:
https://www.skolskiportal.hr/nesvrstani/ante-starcevic-otac-domovine/
https://www.biografija.com/josip-juraj-strossmayer/
https://www.biografija.com/ivan-mazuranic/
https://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?ID=34898 -Eugen Kvaternik
- Istražiti u Rječniku hrvatskoga jezika ili na http://hjp.znanje.hr/ značenje riječi velikan. Objasniti u kojemu su kontekstu zadane povijesne osobe velikani.
- Prema istraženim podatcima učenici oblikuju intervju sa zadanom osobom ili govor (ja-oblik) u kojemu trebaju slušatelje uvjeriti u ispravnost stava političke stranke koju zastupaju te osobnoga stava.
Smjernice za oblikovanje intervjua i govora:
U pitanjima i odgovorima intervjua se treba usredotočiti na političke stavove i aktivnosti; kako su oni htjeli promijenit stanje u Hrvatskoj, što im se sviđa ili ne sviđa u Hrvatskoj unutar Austro-Ugarske, što su radili na području kulture. Objasniti koji je stav njihove stranke u zasjedanju Sabora 1861. Ukratko objasniti zašto su baš te osobe postale najpoznatije i najznačajnije osobe druge polovice 19. stoljeća i početkom 20. stoljeća u Hrvatskoj.
U govoru koji je održao vaš političar treba spomenuti stav vaše političke stranke (Narodna stranka ili Stranka prava) o Mađarskoj i Austriji, spomenuti bar jedan osobni stav ili cilj koji želite postići npr. stvaranje neke kulturne ustanove, ili želja za osnivanjem zasebne stranke, ili da ćete podići oružani ustanak ako se ne popravi stanje u Hrvatskoj…
4. Usmena prezentacija istraživačkog i stvaralačkog rada
5. Opisnik za vrednovanje:
Projekt osmislile i provele:
Lena Cvenić Lijić, prof.
Vjekoslava Hrastović, prof.
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 424118
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |