preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Vijesti

Inicijalno istraživanje o nastavi na otvorenom i razvoju kreativnosti i fine motorike kod učenika

Autor: Irena Bando, 2. 9. 2022.

U sklopu realizacije KA1 Erasmus+ projekta „Krea(k)tivnost suvremenog učenja“ koji se provodi u Osnovnoj školi Jagode Truhelke Osijek u razdoblju od srpnja 2022. do prosinca 2023. godine, provedeno je inicijalno istraživanje s odgojno-obrazovnim djelatnicima škole u rujnu 2022. godine. Navedena anketa provodi se s ciljem utvrđivanja početnog stanja prije provedbe projektnih aktivnosti. Anketna pitanja osmišljena su kako bi se utvrdili stavovi i procjene odgojno-obrazovnih djelatnika o stvaralačkim i istraživačkim aktivnostima na otvorenom, razvijenosti fine motorike i kreativnosti učenika te kreativnosti samih učitelja/nastavnika. Navedena područja ujedno su i jedni od temeljnih ciljeva projekta koje će sudionici projekta pokušati razvijati s učenicima kroz projektne aktivnosti tijekom 2022. i 2023. godine. Anketa će se ponovno provesti krajem 2023. godine s ciljem praćenja i analiziranja razvoja navedenih ciljeva te će se uspoređivati inicijalni i završni rezultati ankete.

U inicijalnoj anketi sudjelovalo je ukupno N=36 odgojno-obrazovnih djelatnika Osnovne škole Jagode Truhelke u Osijeku (64%).

Zaključak:
U okviru Erasmus projekta Krea(k)tivnost suvremenog učenja koji se u školskoj godini 2022./2023. i djelomično 2023./2024. provodi u OŠ Jagode Truhelke provedeno je inicijalno istraživanje o temama i realizaciji pojedinih ciljeva na kojima se temelji ovaj Erasmus projekt.
Ciljevi koji su postavljei u projektu su: povećanje nastave na otvorenom i izvannastavnih aktivnosti; razvoj kreativnosti i fine motorike kod učenika u praktičnoj nastavi.
Prema retultatima istraživanja većina ispitanika (66,7%) godišnje provodi do 5 aktivnosti na otvorenom, 16,7% ispitanika provodi do 10 aktivnosti na otvorenom. Vrste aktivnosti koje provode na otvorenom su većinom (55,6%) radioničkog tipa ili istraživačka nastva (55,6%).
Analizom i izračunom aritmetičke sredine iz navedenih podataka može se doći do zaključka da su sudionici procijenili da prosječno 54,2% (M=54,17; SD=19,475) učenika pokazuje elemente inovativnog razmišljanja i ima kreativan pristup u rješavanju problema. 
Procjena fine motorike kod učenika izračunom aritmetičke sredine ispitanici su prosječno svojim učenicima za razvijenost fine motorike dali ocjenu dobar (3) (M=3,17; SD=0,697). 
Samoprocjena vlastite kreativnosti učitelja u radu s učenicima utvrđuje da kod njih najviše potiču kreativnost istraživačka nastava, zatim stvaralačke radionice, timski rad s drugim učiteljima i idealni uvjeti rada. Sudionici prosječno navode da najmanje kod njih potiču kreativnost teži uvjeti rada, a zatim korištenje IKT-a.




Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423821
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju