Emocije u vršnjačkim odnosima - radionica na SRO
Autor: Irena Bando, 30. 5. 2024.
Druženje s vršnjacima ima važnu ulogu u psihičkom razvoju djeteta, posebno na njegovu emocionalnom i socijalnom razvoju. U adolescenciji izuzetnu važnost ima prihvaćenost u grupi vršnjaka. S obzirom na važnost odnosa među učenicima u razredu, na satu razrednika 6.a razreda, razrednica Vesna Ovničević provela je s učenicima radionicu Emocije u vršnjačkim odnosima koja je proizašla iz aktivnosti provedenih na Job Shadowingu u u Escola Secundaria Cacilhas – Tejo u Almadi u Portugalu od 13.-18.5.2024. u sklopu Erasmus+ akreditacije gdje je jedna od aktivnosti bila susret i razgovor sa stručnim timom psihologa u školi i upoznavanje aktivnosti koje provode s učenicima.
Cilj ove radionice bio je osvijestiti osobine i ponašanja koje učenici trebaju od svojih vršnjaka (posebno prijatelja), vlastite osobine i ponašanja koja izražavaju u odnosima kao i neugodne emocije koje doživljavaju u odnosima s vršnjacima (posebno prijateljima).
Ishodi:
- prepoznati osobine i ponašanja koje trebaju (traže) u prijatelju
- uočiti sličnosti između vlastitih osobina i ponašanja i osobina i ponašanja prijatelja
- uočiti neugodne emocije koje doživljavaju ako u odnosu ne dobivaju ono što trebaju
- prepoznati razloge neizražavanja vlastitih osjećaja i potreba
- primijeniti konstruktivne načine izražavanja vlastitih osjećaja i potreba
Provedene su tri aktivnosti:
1. Mreža prijateljstva - učenici su stajali u krugu i jedni drugima dodavali klupko špage, navodeći pri tom pozitivne osobine prijatelja kojem dodaju špagu, čineći tako na kraju aktivnosti mrežu među njima koja je bila zorni prikaz njihove povezanosti i uloge svakog od njih u održavanju mreže prijateljstva stabilnom i čvrstom.
2. Prepoznaj emocije prijatelja - učenici su stajali u tri reda, prvom učeniku je pokazan smajli koji prikazuje određenu emociju. Učenici su jedan drugom u redu morali prenijeti tu emociju bez korištenja riječi, samo izrazom lica, a posljednji učenik je prepoznatog smajlija trebao nacrtati na ploču. Na taj su način učenici učili izražavati emocije, kao i prepoznavati emociju na licu prijatelja.
3. "Kralj" ludosti - jednog učenika je poslan van iz razreda, između ostalih učenika izabran je "kralj" koji je započeo neku aktivnost (pljeskanje, ples, lupanje rukama ili sl.), a svi učenici su ponavljali istu radnju. Učenik koji je poslan van iz razreda trebao je pogoditi tko je od učenika započeo aktivnost.
Na kreativnoj i zabavnoj radionici bilo je puno smijeha i pozitivnih osjećaja (fotografije).
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 423733
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |