preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Kreativna integracija IKT u obrazovanju-Metoda 3IKT

                                                            

Mrežna stranica projekta: https://metoda3ikt.wixsite.com/3ikt    

I ove godine, naša je škola uspješno aplicirala projekt Agencije za mobilnost i programe Europske Unije (AMPEU) u području stručnog usavršavanja u inozemstvu (KA1), te će 6 sudionika putovati na stručne seminare u nekoliko različitih država. U prijavnoj aplikaciji razrađen je projekt pod nazivom  „Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT“ (https://metoda3ikt.wixsite.com/3ikt)  koja će dobivenim znanjima i iskustvima u inozemstvu eksperimentalno provesti inovativnu metodologiju  temeljenu na efektivnom korištenju IKT. Metodologija će obuhvaćati koncept trostrukog utjecaja IKT na odgoj i obrazovanje: IKT za motivaciju za učenje, IKT u procesu stjecanja znanja i IKT kao kreativno sredstvo za prezentiranje znanja. IKT će se nastojat staviti u samo one segmente učenja i poučavanja, gdje se pomoću njega dobiva dodana vrijednost, a koristiti će se isključivo u  međupredmetnom povezivanju integriranjem više nastavnih predmeta i područja.

U projekt je uključeno 15-ak učitelja i stručnih suradnika a provodit će se dvije godine. Na edukacju u inozemtvo uputit će se: Ana Vukojević, učiteljica produženog boravka; Vedran Čerina, učitelj povijesti; Vedrana Čerina, učiteljica engleskog jezika; Liana Mur, učiteljica razredne nastave i Irena Bando, školska knjižničarka. Voditeljica projekta je dr.sc. Irena Bando.

Priloženi dokumenti:
 ka1.jpg (56.91 KB)


Vijesti

Seminar "The Flipped Classroom Approach“ (Online)

Autor: Irena Bando, 29. 8. 2021.

Pedagoginja Ana Vukojević, pohađala je 29. 8. 2021. online seminar The Flipped Classroom Approach (Pristup Obrnute učionice) u organizaciji Europass Teacher Academy. Sudionici seminara upoznali su metodički postupak Obrnute učionice, načine planiranja, stvaranja i primjene istog u nastavi kroz praktične materijale te primjere koji razvijaju IKT vještine.

Virtualni seminar se sastojao od 5 modula u vezi  metode Obrnuta učionica: teorija i definicija Obrnute učionice odgovarajući na pitanja: Što je obrnuta učionica?, Kako je nastala? Na kojim načelima se temelji?, Koje su prednosti i nedostaci takvog pristupa?. U drugom se modulu govorilo o aktivnostima i zadaćama koje učenici trebaju napraviti kod kuće primjenjujući postupak Obrnute učionice. Dale su se smjernice o IKT alatima, obrazovnim video zapisima i video lekcijama te o tome kako riješiti najčešće probleme. U trećem modulu govorilo se o upravljanju drugim dijelom Obrnute učionice, odnosno o praktičnim aktivnostima koje se provode na satu u razredu. Četvrti modul je predstavio svojevrsni vodič za planiranje i stvaranje Obrnute učionice, dok su se u posljednjem, petom modulu, prezentirali zanimljivi alternativi „klasični“ oblici Obrnute učionice. Na seminaru je naglasak stavljen na web alate Screencast-O-Matic i Edpuzzle koji služe za snimanje i stvaranje interaktivnih video lekcija.

Tijekom ovog virtualnog seminara sudionici su aktivno sudjelovali i razmjenjivali iskustva na forumima

  




Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423825
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju