Mrežna stranica projekta: https://metoda3ikt.wixsite.com/3ikt
I ove godine, naša je škola uspješno aplicirala projekt Agencije za mobilnost i programe Europske Unije (AMPEU) u području stručnog usavršavanja u inozemstvu (KA1), te će 6 sudionika putovati na stručne seminare u nekoliko različitih država. U prijavnoj aplikaciji razrađen je projekt pod nazivom „Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT“ (https://metoda3ikt.wixsite.com/3ikt) koja će dobivenim znanjima i iskustvima u inozemstvu eksperimentalno provesti inovativnu metodologiju temeljenu na efektivnom korištenju IKT. Metodologija će obuhvaćati koncept trostrukog utjecaja IKT na odgoj i obrazovanje: IKT za motivaciju za učenje, IKT u procesu stjecanja znanja i IKT kao kreativno sredstvo za prezentiranje znanja. IKT će se nastojat staviti u samo one segmente učenja i poučavanja, gdje se pomoću njega dobiva dodana vrijednost, a koristiti će se isključivo u međupredmetnom povezivanju integriranjem više nastavnih predmeta i područja.
U projekt je uključeno 15-ak učitelja i stručnih suradnika a provodit će se dvije godine. Na edukacju u inozemtvo uputit će se: Ana Vukojević, učiteljica produženog boravka; Vedran Čerina, učitelj povijesti; Vedrana Čerina, učiteljica engleskog jezika; Liana Mur, učiteljica razredne nastave i Irena Bando, školska knjižničarka. Voditeljica projekta je dr.sc. Irena Bando.
Priloženi dokumenti:
ka1.jpg (56.91 KB)
Analiza utjecaja projekta "Kreativna integracija IKT u obrazovanju" na uključenost i kvalitetu radova na Danima darovitih
Autor: Irena Bando, 27. 1. 2022.
Usporedba i analiza kvalitete digitalnih radova s 5. i 6.Virtualnih dana darovitih(VDD) procijenjenih na Carnet Useres Conferences-CUC 2021. Analizu izradile voditeljica projekta: školska knjižničarka Irena Bando i školska psihologinja Martina Ivandić
Uspoređujući količinu radova koji su sudjelovali na 5. i 6. VDD, značajan je podatak da se broj prijavljenih radova na 6.VDD približno udvostručio te da je više radova i veći je broj radova ocijenjeno s iznimnom ocjenom (iznad M=4,87) u odnosu na 5. VDD, kada je takav izniman uspjeh postiglo samo dva rada.
Ukupna prosječna ocjena svih radova koji su sudjelovali na 5. VDD podjednaka je s ukupnom prosječnom ocjenom radova sa 6. VDD te iznosi približno ∑M=4,7 te da je ona bila u okviru odličnoga. Velika većina radova koji su doprinijeli VDD prosječno su bili izvrsnog uspjeha.
Zaključno, analizom prosječnih ocjena radova 5. i 6. VDD ocjenjenih na CUC 2021. godine, može se uočiti kako je generalno došlo do pozitivnih promjena u navedenom projektu.
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik:...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
- Školski jelovnik ...
Ukupno: 423821
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |