preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

 > Naslovnica
Vijesti

I ove godine smo glagoljali

Autor: Klaudija Hogl Sabo, 11. 10. 2017.

8 FILIPJAKOVSKIH DANA                                                

Početak školske godine počeo je putovanjem. 12. rujna 2017. Katarina Radeljak, Nikol Šarac i Lea Radić, zajedno s nastavnicom Klaudijom Hogl, uputile su se prema moru, točnije u Sv. Filip i Jakov.   

Razlog njihovog odlaska bile su glagoljaške radionice koje su se održavale u OŠ Sv. Filip i Jakov. Prva radionica na kojoj su sudjelovale bilo je oslikavanje stepenica. Zajedno s učenicima domaćinske škole i pod vodstvom nastavnice Klaudije Hogl, učenice su zanimljivo oslikale, do tada sive, stepenice. Kako je to na kraju „ispalo“, možete vidjeti u foto-galeriji.

I na drugoj su radionici učenice mogle pokazati svoje likovno umijeće. Pod vodstvom učiteljice Željke Diklan nastala je još jedna glagoljaška slikovnica.

Na radionicama je sudjelovalo mnogo djece iz drugih škola iz cijele Hrvatske. Bilo ih je desetak i sve su bile zanimljive.

Osim radionica, učinice su prisustvovale i predavanjima o glagoljici te posjetile mjesto Turanj i gradove Biograd na Moru, Murter i Zadar.

Fotografije pogledajte u foto-galeriji!

Lea Radić i Katarina Radeljak, 8.c




Osnovni podatci
KONTAKTI:
 
OŠ Jagode Truhelke
Crkvena 23
31000 Osijek
 
e-mail: skola@os-jtruhelke-os.skole.hr
 
TELEFON:
031/506-175
 
FAX: 
031/501-214
 
IBAN: HR50 23600001831200002
 
OIB: 28935261786


 




Udžbenici

Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 423865
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju