Nakon povratka s Job Shadowinga u Valenciji, provela sam mindfulness radionicu u produženom boravku primjenjujući metodu učenja po stanicama. Učenici su se rotirali kroz šest stanica s različitim aktivnostima, uključujući vježbe disanja, osvještavanje osjetila, tangram i slagalice, zvučni memori te Tetris ravnoteže. Kroz ove aktivnosti djeca su razvijala pažnju, percepciju, koncentraciju, kreativnost i unutarnji mir, dok su se istovremeno upoznavala sa svjesnim promatranjem tijela i osjetila.

Radionica je završila igrom “Bingo prijateljstva” i evaluacijom osjećaja učenika, koja je pokazala da se većina bolje osjećala nakon aktivnosti. Inspirirana praksom kolega iz Španjolske, koristila sam i ChatGPT za kreiranje mindfulness priče „Moje sretno mjesto u šumi“, koja je dodatno potaknula refleksiju i razgovor o emocijama.

Ova radionica predstavlja konkretan doprinos cilju Erasmus akreditacije usmjerenom na promicanje mentalnog zdravlja učenika kroz inovativne, interaktivne i mindfulness metode učenja.

Prezentacija mindfulness učenje po stanicama

Ana Vukojević, pedagoginja

Skip to content