Nakon čitanja slikovnice Ružna petorka koja govori o uvažavanju različitosti i ljubavi s učenicima 4.c se razgovaralo se o razumijevanju i prihvaćanju drukčijih od nas te shvaćanju pojma istinske ljubavi, npr. ljubavi majke prema djeci i djece prema roditeljima.
Nakon toga su učenici tehnikom “grecanja” ilustrirali likove iz slikovnice. Te likove su učenici lijepili na štapiće kako bi dobili lutke za glumu.


U ovoj aktivnosti su ostvareni sljedeći projektni ciljevi: životne vještine (čitalačka pismenost, razvoj kreativnosti, suradništvo, komunikacija); mentalno zdravlje i osobni razvoj te međusobni odnosi.

S učenicima 4.a razreda također se čitala priča Petorica ružnih, a također su učenici improvizirali pjevački dio u slikovnici.
Nakon toga, imali su zadatak osmisliti svoju vlastitu priču inspirirani pričom Petrica ružnih, tako da koriste rekvizite za glumu-izrađene lutke životinja.
Tehnika kojom su glumili bila je kazalište sjena, jer se za glumu koristio grafoskop koji je projicirao sjenu lutaka tvoreći na taj način glumačku scenu.

 
Ova je aktivnost primjena znanja s Erasmus mobilnosti-job shadowinga koji se proveo u školi CEIP José Payán Garrido u gradiću San Juan de Aznalfarache u svibnju 2025.godine.

Skip to content