Učenici dodatne nastave biologije s nastavnicom Sanjom Merdić su posadili ruže u školskom dvorištu. Učenici su uživali u zajedničkom radu, druženju i lijepom sunčanom danu tijekom kojega su obogatili školsko dvorište novim biljkama i tako praktično pokazali kako se treba odgovorno ponašati u prirodi i ostavljati samo ovakve tragove. Također su zorno naučili i pokazali što znači održivi razvoj i briga za okoliš, jer svaka novo posađena biljka utječe na mikroklimu urbanih prostora i regulira temperaturu.
Ova aktivnost je nastavak stvaranja ružičnjaka koji su školi pokrenule prijašnje generacije. Pokretanje stvaranja ružičnjaka je započelo tijekom obilježavanja 130 godina OŠ Jagode Truhelke kao jedna od aktivnosti tadašnjih kemičara koji su proučavali život i djelo našeg nobelovca Lavoslava Leopolda Ružičke, koji između ostalih ljubavi u životi i ruže jako volio. Početak ružičnjaka je bio u svjetlarniku škole, gdje su ruže bile u velikim cvjetnim posudama, a sada su prebačene kako bi ukrašavale cijelo školsko dvorište.
Aktivnost je omogućila realizaciju ciljeva Erasmus + akreditacije OŠ Jagode Truhelke 2025. /2026. :
- AKTIVNOSTI NA OTVORENOM – poticanje tjelesne aktivnosti i edukativnog boravaka na otvorenom, posebice u prirodi
- ŽIVOTNE VJEŠTINE – razvijanje interpersonalnih vještina za cjeloživotno učenje, u cilju razvoja životnih vještina – suradnja
- MENTALNO ZDRAVLJE – jačanje mentalnog zdravlja
Tijekom aktivnosti su realizirani i ishodi:
- BIO OŠ D.7.2. Objašnjava važnost i utjecaj bioloških otkrića na svakodnevni život.
- objašnjava čovjekovo djelovanje na prirodne procese. (D.7.2.)
i očekivanja među predmetnih tema:
- ODR A.3.1. Objašnjava osnovne sastavnice prirodne raznolikosti.
- povezuje proces fotosinteze s ulogom biljaka u održivosti života
- raspravlja o načinima održivog odnosa prema prirodi i živim bićima
- OSR B.3.4. Suradnički uči i radi u timu
- OSR C.3.2. Prepoznaje važnost odgovornosti pojedinca u društvu
Fotografije su u albumu, na poveznici: https://photos.app.goo.gl/uTBhqWhe4y1F1LSD9