Hrvatski jezik
Izrada digitalnih straničnika u Carstvu duše
U obilježavanje 140 godina postojanja naše škole, učenici 7. a i c razreda uključili su se projektom U carstvu duše. Projekt je nazvan prema istoimenom djelu Jagode Truhelke u kojemu ona iznosi svoja razmišljanja o različitim odgojnim temama ( odgovornosti,...
Recikliranje poezije: visoka kultura vs pop(ularna) kultura
Isprepleteni ishodi triju područja s četirima jezičnim djelatnostima - primjer dobre prakse Za studente hrvatskoga jezika na Školskoj praksi s učenicima osmoga razreda održan je ogledni dvosat. Prikazalo se kako je poželjno i moguće na jednom dvosatu povezati i...
Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti
Improvizacija kao govorna vježba u nastavi hrvatskoga jezika Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti (primjer dobre prakse) Improvizacija ili „stvaranje u hodu“ odličan je primjer govorne vježbe u nastavi hrvatskoga jezika koji, osim što unapređuje učeničke govorne...
Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti
Improvizacija kao govorna vježba u nastavi hrvatskoga jezika Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti (primjer dobre prakse) Improvizacija ili „stvaranje u hodu“ odličan je primjer govorne vježbe u nastavi hrvatskoga jezika koji, osim što...
Jagoda Truhelka i njezini likovi zapeli u bajkama
U sklopu obilježavanja 140 godina postojanja naše škole učenici 5. razreda su na satima Hrvatskoga jezika pisali bajke u kojima su Jagodu Truhelku ili njezine likove trebali staviti u nove kontekste, događaje, pridružiti im nove likove u radnji. Temeljni...
Jagoda Truhelka i njezini likovi zapeli u bajkama
U sklopu obilježavanja 140 godina postojanja naše škole učenici 5. razreda su na satima Hrvatskoga jezika pisali bajke u kojima su Jagodu Truhelku ili njezine likove trebali staviti u nove kontekste, događaje, pridružiti im nove likove u radnji. Temeljni ishod iz...
Učimo povezujući sadržaje
korelacijski pristup nastavi Suvremena nastava podrazumijeva povezivanja sadržaja učenja kako bi učenici shvatili svrhu i cilj poučavanja nečega. Najčešće se povezuju srodni sadržaji društvenih ili STEM predmeta, no u 5. razredu moguće je povezati i...
Učimo povezujući sadržaje
Korelacijski pristup nastavi Suvremena nastava podrazumijeva povezivanja sadržaja učenja kako bi učenici shvatili svrhu i cilj poučavanja nečega. Najčešće se povezuju srodni sadržaji društvenih ili STEM predmeta, no u 5. razredu moguće je povezati i sadržaje...