Hrvatski jezik

Izrada digitalnih straničnika u Carstvu duše

U obilježavanje 140 godina postojanja naše škole, učenici 7. a i c razreda uključili su se projektom U carstvu duše. Projekt je nazvan prema istoimenom djelu Jagode Truhelke u kojemu ona iznosi svoja razmišljanja o različitim odgojnim temama ( odgovornosti,...

Pročitajte više
Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti

Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti

Improvizacija kao govorna vježba u nastavi hrvatskoga jezika Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti (primjer dobre prakse) Improvizacija ili „stvaranje u hodu“ odličan je primjer govorne vježbe u nastavi hrvatskoga jezika koji, osim što unapređuje učeničke govorne...

Pročitajte više

Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti

Improvizacija kao govorna vježba u nastavi hrvatskoga jezika Riječi mogu sve – i tješiti, i raniti (primjer dobre prakse) Improvizacija ili „stvaranje u hodu“ odličan je primjer govorne vježbe u nastavi hrvatskoga jezika koji, osim što...

Pročitajte više

Jagoda Truhelka i njezini likovi zapeli u bajkama

U sklopu obilježavanja 140 godina postojanja naše škole učenici 5. razreda su na satima Hrvatskoga jezika pisali bajke u kojima su Jagodu Truhelku ili njezine likove trebali staviti u nove kontekste, događaje, pridružiti im nove likove u radnji. Temeljni...

Pročitajte više
Jagoda Truhelka i njezini likovi zapeli u bajkama

Jagoda Truhelka i njezini likovi zapeli u bajkama

U sklopu obilježavanja 140 godina postojanja naše škole učenici 5. razreda su na satima Hrvatskoga jezika pisali bajke u kojima su Jagodu Truhelku ili njezine likove trebali staviti u nove kontekste, događaje, pridružiti im nove likove u radnji. Temeljni ishod iz...

Pročitajte više

Učimo povezujući sadržaje

korelacijski pristup nastavi Suvremena nastava podrazumijeva povezivanja sadržaja učenja kako bi učenici shvatili svrhu i cilj poučavanja nečega. Najčešće se povezuju srodni sadržaji društvenih ili STEM predmeta, no u 5. razredu moguće je povezati i...

Pročitajte više

Učimo povezujući sadržaje

Korelacijski pristup nastavi Suvremena nastava podrazumijeva povezivanja sadržaja učenja kako bi učenici shvatili svrhu i cilj poučavanja nečega. Najčešće se povezuju srodni sadržaji društvenih ili STEM predmeta, no u 5. razredu moguće je povezati i sadržaje...

Pročitajte više
Skip to content