Hrvatski jezik
eTwinning projekt Lektira bez papira 4
Nakon izvrsne prošlogodišnje suradnje učenici 7.a i c, kojima su se pridružili i učenici 5. a i c razreda, s učiteljicom Hrvatskoga jezika Vjekoslavom Hrastović, sudjeluju i ove godine u eTwinning projektu Lektira bez papira 4. Projekt se provodi tijekom...
eTwinning projekt Lektira bez papira 3
Učenici 6.a i c te 8. a i c razreda, s učiteljicom Hrvatskoga jezika Vjekoslavom Hrastović, pridružili su se eTwinning projektu Lektira bez papira 3. Projekt se provodi tijekom školske 2023./2024. godine, točnije od 1. studenoga do 1. lipnja, na nastavi...
Stručni članak u digitalnom obrazovnom časopisu “Pogled kroz prozor”
U okviru Job Shadowinga Zavoda za obrazovanje i kulturu, Črnomelj (Slovenija) koji se održavao u ožujku 2023. godine u našoj školi, učiteljica hrvatskog jezika Vlatka Bosutić Cvijić i stručna suradnica knjižničarka Irena Bando napisale su članak "Kazalište i...
Stručni članak u digitalnom obrazovnom časopisu “Pogled kroz prozor”
U okviru Job Shadowinga Zavoda za obrazovanje i kulturu, Črnomelj (Slovenija) koji se održavao u ožujku 2023. godine u našoj školi, učiteljica hrvatskog jezika Vlatka Bosutić Cvijić i stručna suradnica knjižničarka Irena Bando napisale su...
Agamografi – zanimljivi način povezivanja hrvatskoga jezika i likovne kulture
Kurikulum za nastavni predmet Hrvatski jezik za osnovne škole i kurikulum za nastavni predmet Likovna kultura: HJ, 5. razred PREDMETNO PODRUČJE: Književnost i stvaralaštvo ishod: OŠ HJ B.5.3. Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta....
Djetinjstvo i školovanje naših predaka
Učenicima 5. razreda je tijekom školske godine 2022./2023. zadan razredni projekt u kojemu su intervjuirajući svoje bake i djedove morali saznati kako je njima bilo u školi, po čemu se njihova škola razlikovala od današnje, koje su predmete...
Djetinjstvo i školovanje naših predaka
Učenicima 5. razreda je tijekom školske godine 2022./2023. zadan razredni projekt u kojemu su intervjuirajući svoje bake i djedove morali saznati kako je njima bilo u školi, po čemu se njihova škola razlikovala od današnje, koje su predmete imali, kako se ostvarivala...
Agamografi – zanimljivi način povezivanja hrvatskoga jezika i likovne kulture
Kurikulum za nastavni predmet Hrvatski jezik za osnovne škole i kurikulum za nastavni predmet Likovna kultura: HJ, 5. razred PREDMETNO PODRUČJE: Književnost i stvaralaštvo ishod: OŠ HJ B.5.3. Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta. LK, 5. razred RAZLIČITA...
Izrada digitalnih straničnika u Carstvu duše
U obilježavanje 140 godina postojanja naše škole, učenici 7. a i c razreda uključili su se projektom U carstvu duše. Projekt je nazvan prema istoimenom djelu Jagode Truhelke u kojemu ona iznosi svoja razmišljanja o različitim odgojnim...
Recikliranje poezije: visoka kultura vs pop(ularna) kultura
Isprepleteni ishodi triju područja s četirima jezičnim djelatnostima - primjer dobre prakse Za studente hrvatskoga jezika na Školskoj praksi s učenicima osmoga razreda održan je ogledni dvosat. Prikazalo se kako je poželjno i moguće na jednom dvosatu povezati i...