U okviru međunarodnog projekta „Čitanje ne poznaje granice-Branje ne pozna meje“, projekta upoznavanja slovenskih pisaca i poticanja čitanja, učenici 2.a razreda OŠ Jagode Truhelke iz Osijeka ove su se školske godine (2024./2025.) upoznali s djelom poznatog slovenskog pisca Andreja Rozmana Roze. Njegova knjiga “Kako je Oskar postao detektiv” bila je poticaj za niz kreativnih aktivnosti kroz koje su učenici razvijali empatiju, vještine čitanja i izražavanja, ali i vlastitu maštu.


Aktivnosti koje su provedene tijekom obrade književnog djela:
• prepoznavanje osjećaja – razvijanje empatije ( učenici su se uživjeli u lik Oskara te su razgovarali o Oskaru i kako se on osjećao; kroz njegov lik doživjeli kako se osjećaju djeca s teškoćama u čitanju i pisanju)
• crtanje naslovnice knjige ( djeca su osmislila i nacrtala vlastite verzije naslovnice knjige onako kako su ga doživjeli kroz priču)
• pisanje preporuke za čitanje ( na kraju aktivnosti, svaki je učenik napisao kratku preporuku zašto bi netko drugi trebao pročitati ovu knjigu)

Aktivnosti koje su učenici proveli obogatile su ne samo njihovo razumijevanje pročitanog, nego i međusobne odnose i svijest o različitostima među nama.

Radionice su se provodile od prosinca 2024. do travnja 2025. , a vodila ih je učiteljica razredne nastave Gordana Herhenreder.

Video

Skip to content