Proveden projekt učenika 4.b razreda na temu građanskog odgoja i razvoja životnih i digitalnih vještina koji je temeljen na vertikalnom kurikulumu. Karakteristika vertikalnog kurikuluma je mogućnost prilagodbe učeničkih sposobnosti i interesa.
U ovom projektu su primjenjena znanja s Erasmus mobilnosti-Job shadowing proveden u IC Borsellino-Ajello (Mazara del Vallo, Sicilija, Italija) koji je financiran sredstvima EU programa Erasms+.
Mentori ove radionice bili su učiteljica razredne nastave Liana Mur, učiteljica informatike Anamarija Buzgo te stručna suradnica knjižničarka i voditeljica projekta
Irena Bando.
U prvoj aktivnosti učenici su formirali 3 različite stranke s obzirom na njihove stavove i uvjerenja. Strankama su osmislili programe te im dali nazive. Organizirani su izbori te se konstituirala parlamentarna većina. Formirane su 3 dječje stranke:
- Hrvatski školski tim
- Hrvatski leptirići
- Hrvatska stranka sreće i veselja
Na temelju predstavljenih programa stranaka učenici su dizajnirali logo stranke crtajući digitalnim olovkama na tabletu. Zatim su pomoću umjetne inteligencije Chat Gpt osmišljavali slogan stranke temeljen na njezinom programu. U programu Suno su kreirali pjesmu-himnu te je uglazbili pomoću AI. Na kraju su u Canvi napravili interaktivan poster koji je uključivao sve elemente koji opisuju stranku (program stranke, logo, članove i himnu).
U ovom projektu su razvijena znanja i vještine iz područja:
- građanskog odgoja (analitičko promišljanje, razvoj svijesti kao građanina svijeta…)
- životne vještine (kreativnost, suradništvo, inovativnost, zdravlje, kritičko mišljenje i obrada sadržaja, grafički dizajn)
- aktivnosti na otvorenom i zdravlje
- primjena digitalne tehnologije (Canva i Suno)
Interaktivni posteri: