2024-11-06 16:58:57

eTwinning projekt Lektira bez papira 4

Nakon izvrsne prošlogodišnje suradnje učenici 7.a i c, kojima su se pridružili i učenici 5. a i c razreda, s učiteljicom Hrvatskoga jezika Vjekoslavom Hrastović, sudjeluju i ove godine u eTwinning projektu Lektira bez papira 4. Projekt se provodi tijekom školske 2024./2025. godine, točnije od 1. listopada do 1. lipnja, na nastavi Hrvatskoga jezika.                                                                                        

Projekt Lektira bez papira 4 namijenjen je učiteljima koji se žele odmaknuti od ustaljenog načina vođenja dnevnika čitanja i interpretirati lektiru na zanimljiviji način. Učenicima čitanje lektire često predstavlja napor što rezultira površnim razumijevanjem pročitanog, stoga učenicima treba omogućiti neposredan rad na književnom djelu i istraživanje djela kroz kreativne aktivnosti kako bi se motivirali za čitanje. Cilj ovog projekta je razmjena inovativnih ideja i kreativnih aktivnosti kojima bi iskustvo čitanja lektire učinili privlačnom aktivnošću kojoj se učenici raduju, motivirani su za čitanje i aktivno sudjeluju u stvaralačkim aktivnostima interpretacije književnih djela.

Tijekom projekta predviđene su sljedeće etape:

1. prijava partnera u projekt

2. predstavljanje projektnih partnera uporabom Padleta

3. provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire

4. prikaz ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti

5. valorizacija i evaluacija projekta

6. izrada online publikacije kojom će se prikazati najzanimljivije i inovativne kreativne aktivnosti i učiniti dostupnima i drugim učenicima i učiteljima.

Svaki učitelj, sudionik projekta, osmišljava kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire.

Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada treba prikazati na svojoj TwinSpace stranici te ih razmijeniti s ostalim partnerima projekta.

Učenici su rado prihvatili sudjelovanje u ovom projektu jer su naviknuti na praksu kreativnog, inovativnog načina obrade djela za cjelovito čitanje kojima se potiče učenike na čitanje i kritičko promišljanje o djelima.

Vjekoslava Hrastović, prof., učiteljica Hrvatskoga jezika

 


Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek