2024-06-15 00:43:31

Istraživanje napretka međunarodnog eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom3

U okviru eTwinning projekta Igrajmo se glagoljicom3 radi utvrđivanja utjecaja projekta na promjenu znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini učenici svih škola sudionica-partnera rješavali su Inicijalnu anketu Koliko poznajem glagoljicu.
Inicijalna anketa je provedena putem online anketnog upitnika na koju je odgovorilo 48 učenika. Upitnik se sastojao od 15 pitanja o osnovnom poznavanju glagoljičke kulturne baštine. U većini pitanja učenici su pokazali dovoljno znanje potrebno za daljnje izučavanje glagoljice.
Po završetku projekta, nakon 8 mjeseci, provela se ponovno ista anketa među učenicima sudionicima projekta, kako bi se ustanovio progres znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini. Završnoj anketi pristupilo je 38 ispitanika.

 

Usporedbom preliminarne i završne ankete blagi pozitivan progres vidljiv je u rezultatima kod 6 pitanja. Blagi pad točnih odgovora, uočen je kod 4 pitanja. Veliki porast točnih odgovora uočen je kod 4 pitanja.

Zaključak ova dva testiranja jest da je primijećen progres usvojenosti znanja te da je projekt pozitivno utjecao na proširivanje znanja o glagoljičkoj kulturnoj baštini. Također je primijećen znatan broj kreativnih i originalnih likovnih, digitalnih radova, kao i porast inovativnih ideja kod rješavanja zadanih problema.

Istraživanje su provele voditeljice ovog projekta Irena Bando (OŠ Jagode Truhelke) i Anita Drenjančević (OŠ Josipovac). Analizu anketa je uradila Irena Bando.

 

 

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek