2020-05-25 12:10:00 Prikaz rezultata istraživanja 5. Virtualnih dana darovitih Zbog pandemije koronavirusa 5. Dani darovitih u OŠ Jagode Truhelke dobili su naziv Virtualni dani darovitih budući da su se zbog spomenutih okolnsti odvijali isključivo mrežno. Manifestacija je dio KA1 Projekta Erasmus+ "Kreativna iintegracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT". Pored ostalih pripremnih poslova i aktivnosti realizacije digitalnih uradaka, završne aktivnosti sadržavale su istraživanje i anketiranje učenika s ciljem uključivanja učenika na virtualno sudjelovanje na manifestaciji. Ispitivanje učenika odvijalo se mrežno, ispunjavanjem anketnih upitnika procijenjivanjem (sklala procijene) digitalnih prezentacija i ispitivanja znanja o pregledanim prezentacijama (sadržajna znanja i upoznavanje s web alatima). Analiza istraživanja Procijenjivanje kvalitete digitalnih radovaCilj procijenjivanja prezentacija bio je također i upoznavanje s mogućnostima sofisticirane uporabe IKT u svrhu stvaranja motivacije za njihovo korištenje.U obilježavanju Virtualnih dana darovitih sudjelovalo je 316 učenika (66%učenika škole), a 126 učenika (14%) pristupilo je anketi glasovanja za najboji rad. Poveznica na Anketu za glasovanje za najbolji digitalni rad Konačne ocijene prezentacija dobivene su izračunavanjem aritmetičkih sredina dobivenih ocijena, a najbolje ocijenjen rad bio je Video TikTok Oh Nanana plesni izazov - Produženi boravak (k)od kuće, koji je dobio ocijenu 4,7 (85,7 % glasova) te je proglašen najboljim digitalnim uradkom Virtualnih dana darovitih. Kviz znanja Kviz znanja sačinjavao je pitanja koja su podrazumjevala znanje o prezentacijama (obrađeni obrazovni sadržaj u prezentacijama) ili pitanja o korištenom web alatu. Cilj kviza znanja bio je naglasiti učenicima važnost pažljivog promatranja i uočavanja. Kviz znanja o prezentacijama rađenih u officeu 365 u programu za izradu anketa sačinjavao je 39 pitanja. Učenici koji su osvojili 100 posto bodova na Kvizu znanja o prezentacijama bili su: Borna Boras, učenik 7.c, Katja Boras, učenica 7.c i Lara Bosak, učenica 6.a Poveznica za Kviz provjere znanja o digitalnim radovima Sudjelovanje zaposlenika na Danima darovitih Od zaposlenika je sudjelovalo ukupno 14 osoba (37%): 3 učiteljice razredne nastave (Jelena Novaković, Nada Radotić i Liana Mur); 5 učitelja predmetne nastave (Ana Alšić, Josip Šalavardić, Vjera Kurović, Iris Zorić, Vedrana Čerina i Vedran Čerina,); 3 učiteljice produženog boravka (Ana Vukojević, Anita Hrehorović i Nikolina Kuruc); 3 stručna suradnika (Irena Bando, Benjamin Lamza i Monika Ćosić). Ocijenjivanje kvalitete radova članova Tima Kako bi se dobio uvid u kvalitetu digitalnih uradaka Članovi Tima ocijenjivali su radove prema kategorijama: informativnost i korisnost, tehnička zahtjevnost izvedbe, jasna i logička struktura, poštivanje pravila autorstva, originalnost ideje i kreativnost izvedbe. Ocjena radova prema najbolje ocijenjenim kategorijama: • informativnost i korisnost- Interaktivni plakat o Svjetskom danu knjige i autorskih prava • tehnička zahtjevnost izvedbe- Video JagODA radosti • jasna i logička struktura-Slikopriča Medo se prerano probudio • poštivanje pravila autorstva- Virtualna galerija o Snježnoj kraljici • originalnost ideje- Abeceda • kreativnost izvedbe- TikTok Oh Nanana plesni izazov Korišteni alati u prezentacijama: Među prezentiranim radovima prikazale su se vrlo inspirativne mogućnosti korištenja web alata i računalnih programa kao što su: Prezzi, Imovie, Emaze, Bookcreator, Piktochart, VivaVideo, Bitmoji, piZap, Video Sound, Editor, Windows Movie Maker, Spark Adobe,Powtoon, FilmoraGo i DaVinci Resolve.
Analiza istraživanja Analizu i istraživanje uradila je voditeljica projekta Irena Bando. 19. svibnja 2020. |
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek |