2023-06-16 11:19:00
Radionica patchwork poezije na satima engleskog jezikaUčenici 8.c razreda su pod nastavom Engleskog jezika s učiteljicom engleskog jezika Vedranom Čerina sudjelovali u radionici stvaranja patchwork poezije. U uvodnom dijelu radionice razgovarali su o izazovima koji ih čekaju nakon završavanja osnovne škole, pa su bili upućeni da će riječi ohrabrenja i inspiracije tijekom radionice potražiti u odabranoj poeziji te tekstovima pjesama, koje će iskoristiti za vlastito stvaralaštvo.
Kao prvi korak u stvaranju vlastitih pjesama, učenici su pročitali esej „Advice, like youth, probably just wasted on the young“, autorice Mary Schmich (1997), te su poslušali pjesmu “Everybody's Free (To Wear Sunscreen)“ Baza Luhrmanna, u kojoj je spomenuti esej uglazbljen. Potom su dobili zadatak iz eseja izdvojiti stih, odnosno misao, koja ih se najviše dojmila. Nakon što su pročitali odabrane stihove te pojasnili svoj izbor, učenicima je rečeno da će upravo odabrani stihovi biti polazna točka prilikom stvaranja vlastitih patchwork pjesama.
Dobili su potrebne upute za stvaranje vlastite pjesme, te dodatne primjerke poezije i pjesama koje su u ovom zadatku mogli iskoristiti. Učenici su iščitali dobivene materijale te se bacili na posao.
Po dovršetku svojih pjesama, učenici su imali priliku pročitati svoje
radove i radove drugih učenika te razmijeniti dojmove o nastalim
pjesmama, ali i samoj radionici.
Ova radionica je osmišljena i provedena kao rezultat uvida stečenih na seminaru Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students (mobilnost je provedena kao dio Erasmus+ KA1 projekta „Krea(k)tivnost suvremenog učenja“), a cilj radionice bio je razvijati kreativno mišljenje i stvaralaštvo učenika, pomoći im osvijestiti i izraziti vlastite misli i osjećaje, te ih osnažiti na taj način. Radionica je predstavljena učenicima naše škole te članovima njihovih obitelji tijekom predstavljanja projektnog dana organiziranog povodom obilježavanja Dana škole, u svibnju 2023.
Evaluacija radionice
|