2022-05-31 12:51:00 Slagalica u nastavi hrvatskoga jezika - primjer dobre prakse učenici sjede u matičnim skupinama najavljuju im se ishodi, sadržaji učenja i način rada (npr. Upitne, odnosne i neodređene zamjenice, 8.r.) u matičnoj skupini svaki učenik dobije svoj ekspertni formular s temom - zadatkom pronaći tekst u udžbeniku, pročitati ga
RASPORED UČENIKA U MATIČNOJ SKUPINI FORMIRANJE EKSPERTNIH SKUPINA nakon čitanja teksta na svakom ekspertnom formularu piše u koju ekspertnu skupinu učenik ide u ekspertnoj skupini svi imaju isti tekst i zadatke
RASPORED UČENIKA U EKSPERTNOJ SKUPINI UČENIK „EKSPERT“ cilj: dubinski proučiti temu surađuje i komunicira sa svima u skupini – razvijanje timskog duha učenik u ulozi učitelja odgovornost po povratku u matičnu skupinu – mora poučiti druge o svojoj temi nakon uzajamnog poučavanja – uopćavanje sadržaja razgovorom vrednovanje kao učenje – izlazne kartice za učenike s 5 kratkih pitanja o sadržajima učenja vrednovanje za učenje: povratna informacija za učenike koliko su usvojili nastavne sadržaje metodom slagaliceVjekoslava Hrastović učiteljica Hrvatskoga jezika
|
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek |