2022-02-01 20:05:00

Aktivno učenje u nastavi hrvatskoga jezika place mat postupkom - primjer dobre prakse

ishod: OŠ HJ C.5.3.

razrada ishoda: kazališna predstava - programi kojima se predstavlja organizacija rada kazališta, rad na predstavi i njihovi sudionici

 

NASTAVNI SATI

opis place mat postupka

temelji se na metodi: razmisli- razmijeni- prezentiraj suradnički rad- prikupljanje informacija i usporedba individualna odgovornost za rezultat rada skupine

 

organizacija rada

četveročlane skupine veliki list papira – svatko ima svoje polje, u sredini polje za rezultate rada cijele skupine 1. faza – individualno bilježenje misli, ideja 2. faza – papir se okreće u smjeru kazaljke na satu- svi vide što su ostali zapisali, komentiraju –upisuje se zajednički rezultat skupine u središnje polje 3. faza – iznošenje rezultata iz središnjeg polja ostalim skupinama

ZADATCI

Kazalište – učenici gledaju virtualnu šetnju kazalištem (nagrađeni rad naših bivših učenika) A. Lindgren, Pipi kreće u školu – čitanje teksta, a zatim dramatizacija istoga Zamisli kako bi izgledala tvoja predstava na kazališnim daskama. Koga bi angažirao i kako za svoju predstavu?                                

PREDSTAVLJANJE I VREDNOVANJE

svaka skupina prezentira zajedničko rješenje iz središnjeg polja

 

vršnjačko vrednovanje: učenici argumentirano odgovaraju na pitanja:

 

Koju biste predstavu najradije pogledali? Zašto? Zašto ne biste neku drugu gledali?

 

 

Vjekoslava Hrastović

učiteljica Hrvatskoga jezika


Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek