2022-02-01 20:05:00 Aktivno učenje u nastavi hrvatskoga jezika place mat postupkom - primjer dobre prakse ishod: OŠ HJ C.5.3. razrada ishoda: kazališna predstava - programi kojima se predstavlja organizacija rada kazališta, rad na predstavi i njihovi sudionici
NASTAVNI SATI opis place mat postupka temelji se na metodi: razmisli- razmijeni- prezentiraj suradnički rad- prikupljanje informacija i usporedba individualna odgovornost za rezultat rada skupine
organizacija rada četveročlane skupine veliki list papira – svatko ima svoje polje, u sredini polje za rezultate rada cijele skupine 1. faza – individualno bilježenje misli, ideja 2. faza – papir se okreće u smjeru kazaljke na satu- svi vide što su ostali zapisali, komentiraju –upisuje se zajednički rezultat skupine u središnje polje 3. faza – iznošenje rezultata iz središnjeg polja ostalim skupinamaZADATCI Kazalište – učenici gledaju virtualnu šetnju kazalištem (nagrađeni rad naših bivših učenika) A. Lindgren, Pipi kreće u školu – čitanje teksta, a zatim dramatizacija istoga Zamisli kako bi izgledala tvoja predstava na kazališnim daskama. Koga bi angažirao i kako za svoju predstavu?PREDSTAVLJANJE I VREDNOVANJE svaka skupina prezentira zajedničko rješenje iz središnjeg poljavršnjačko vrednovanje: učenici argumentirano odgovaraju na pitanja: Koju biste predstavu najradije pogledali? Zašto? Zašto ne biste neku drugu gledali?
Vjekoslava Hrastović učiteljica Hrvatskoga jezika |
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek |