U obradi nastavne teme Kisele, neutralne i lužnate otopine učenici su imali zadatak napraviti istraživanje i rezultate istraživanja prikazati. Tako su na zanimljiviji i lakši način usvojili kemijske koncepte i stekli određene prirodoznanstvene kompetencije.
Istraživanje je omogućilo realizaciju:
- odgojno-obrazovnih očekivanja među predmetnih tema:
- Uporaba IKT-a
- ikt A 3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima.
- i ishoda učenja:
- KEM OŠ A.7.1. Istražuje svojstva i vrste tvari.
- KEM OŠ A.7.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na čovjekovo zdravlje i okoliš.
- KEM OŠ D.7.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama.
https://www.canva.com/design/DAEwFA3BDSY/UziFt_XwlafCDIxEdcgnyw/view?utm_content=DAEwFA3BDSY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink#10
https://www.canva.com/design/DAEwHNzXZgQ/hHIRhwr0MBggA_RJOQwCyQ/view?utm_content=DAEwHNzXZgQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink#6