2021-06-11 14:14:00 DRAMSKI POSTUPCI U INTERPRETACIJI KNJIŽEVNIH TEKSTOVA primjer dobre prakse Ovaj primjer dobre prakse može se povezati s ishodima B. 1. u svim razredima osnovne škole Ostvarujući ovaj ishod u 5.razredu učenici izražavaju doživljaj književnoga teksta, razvijaju fantazijsko mišljenje doživljavanjem pročitanoga, izražavaju vlastite osjećaje, stavove i vrijednosti. U 6. razredu izražavaju vlastite predodžbe o stvarnosti i uvjerenja na temelju čitateljskoga iskustva, prepoznaju različite obrasce ponašanja likova, uočavaju etičku razinu književnoga teksta. U 7. razredu oblikuje uratke u kojima dolazi do izražaja kreativnost, originalnost i stvaralačko mišljenje. U 8. razredu uspoređuje književni tekst s njegovim prilagodbama u drugim medijima. DRAMSKI ODGOJ je oblik učenja i poučavanja s pomoću iskustva učenika. Dramske metode potiču suradničko i iskustveno učenje jer djeca bolje uče ono što dožive i iskuse. One učenika stavljaju u konkretne problemske situacije koje potiču istraživanje, suradnju, rad u paru ili skupini. Njima učenici razvijaju kreativnost, komunikacijske vještine, odgovornost… 1. dramska metoda – kipovi (analiza pjesama Paje Kanižaja, 6. r.): rad u paru jedan učenik je „kipar”, a drugi „glina” kipar od gline izrađuje lik kojim predstavlja pjesmu Paje Kanižaja „glina” ne smije napraviti ništa samoinicijativno, ne govori ostali učenici zaključuju koju pjesmu prikazuje kip – galerija kipova
Vjekoslava Hrastović, učiteljica Hrvatskog jezika |
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek |