preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Vijesti

Lino virtualni pano

Autor: Višnja Cvek, 1. 6. 2020.

Budući da učenici vole vidjeti svoje radove izložene na panou u učionici, pročitati radove drugih učenika, komentirati ih i usporediti to im je tijekom virtualne nastave omogućeno uporabom interaktivne digitalne oglasne ploče Linoit.

Dubravko Ivančanin, Basho Matsuo, Vladimir Devide

Haiku

Upoznavanjem s haiku pjesama, stvaranjem i izlaganjem istih na Lino panou ostvaruju su sljedeći ishodi na razini kurikuluma za 5. razred:

 

OŠ HJ B.5.2. Učenik razlikuje temeljna žanrovska obilježja književnoga teksta.

OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta.

 

 

TIJEK AKTIVNOSTI

 

Crtamo što volimo

Učenici crtaju sliku s motivima iz prirode ili godišnjeg doba koje najviše vole. Motive  mogu i fotografirati, isprintati te zalijepiti u bilježnicu.

Opisujemo što smo nacrtali

Jednom rečenicom opisuju svoje osjećaje vezane uz ono što su nacrtali.

            Primjer: Volim ljeto i kupanje u moru.

Stvaramo stihove

Rečenicu kojom su opisali najdražu sliku rastavljaju u tri retka. U tom obliku (u tri reda) pišu je na nacrtanu sliku.

 

  •  

                Volim

ljeto i kupanje

            u moru.

           

Što je haiku?

Učenici slušaju zvučni zapis haiku pjesama, čitaju o podrijetlu i obilježjima haiku pjesama iz čitanke te pišu bilješke o pročitanom.

 

 

 

Vennov dijagram

Crtaju Vennov dijagram i uspoređuju svoju pjesmu od tri stiha i haiku pjesme iz čitanke prema navedenim obilježjima. Izvode zaključak je li njihov trostih haiku ili ne i obrazložiti ga.

 

Jednominutni govor

Zaključak i obrazloženje snimaju kao jednominutni govor i šalju ga učiteljici.

 

Lino virtualni pano

Svoje su pjesme (tri stiha iz treće aktivnosti) prema potrebi dorađuju u duhu haiku pjesama. Završnu verziju postavljaju na Lino- virtualni pano. Čitaju objavljene pjesme drugih učenika te ostavljaju komentare pjesmama koje su im se najviše svidjele ili kojima su željeli nešto poručiti vezano uz pjesme.

 

 

Primjeri vrednovanja

Vrednovanje za učenje:

-povratna informacija učiteljice o provedenim aktivnostima

Vrednovanje kao učenje:

-komentari učenika na Lino- panou (vršnjačko vrednovanje)

Vrednovanje naučenoga:

-snimljen jednominutni govor




Udžbenici
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Školski jelovnik
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 388854
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek / Crkvena 23, HR-31000 Osijek / os-jtruhelke-os.skole.hr / ured@os-jtruhelke-os.skole.hr
preskoči na navigaciju