« Lipanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U obradi nastavne teme Kisele, neutralne i lužnate otopine učenici su imali zadatak napraviti istraživanje i rezultate istraživanja prikazati. Tako su na zanimljiviji i lakši način usvojili kemijske koncepte i stekli određene prirodoznanstvene kompetencije.
Istraživanje je omogućilo realizaciju:
Nakon blokovski odrađene nastave kemije, što znači da je bila u jednom polugodištu, učenici su samostalno saželi cjelokupno gradivo.
Najbolje znanje je ono koje se može konkretno primijeniti pa smo tako odlučili povezati ono što smo mislili da se povezati ne može ...i uspjelo je
Kako bi osvijestili uzbunu koja zvoni zbog upotrebe plastike unutar nastave kemije 7. i 8.razreda učenici su napravili istraživanje i praktični rad i izradili bioplastiku
Unutar nastavnog sadržaja kemije u osmom razredu proučavaju se i sintetički polimeri, u koje se ubraja i plastika.
Svojstva i sastav plastičnih masa su obrađeni unutar nastave tehničke kulture pa se na kemiji kod učenika nastoji razviti svijest o problemima koje izaziva upotreba plastike.
Učenje i poučavanje biologije u 7. razredu temelji se na upoznavanju obilježja živih bića, koje započinje s čovjekom i nastavlja se usporedbom s ostalim organizmima. Na kraju cjeline Kretanje u ulozi održivosti života odrađeno je ponavljanje gradiva.