preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jagode Truhelke Osijek

Login
Udžbenici
Lista linkova je prazna
Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 10. 2011.

Ukupno: 316144
Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ Transforming FabLab into STEAMLab - mobilnost Španjolska
Autor: Višnja Cvek, 5. 4. 2019.

Od 25.03.2019. do 29.03.2019. održana je druga mobilnost u sklopu projekta Erasmus+ KA2


Druga mobilnost u sklopu Erasmus+ KA2 projekta Transforming FabLabs into SteamLabs odvijala se od 25.- 29. ožujka 2019. godine na otoku Gran Canaria, Španjolska.

Aktivnosti je organizirala škola domaćin „CEIP Tagoror“, a u aktivnostima su sudjelovali učitelji i ravnatelji škola iz Grčke, Hrvatske, Belgije i Italije. Uključeni djelatnici naše škole su: Iris Zorić, Katarina Ćorković Matančić, Sanja Merdić i Lana Hajduković.

Aktivnosti su započele 25. ožujka. Organiziran je posjet školi „CEIP Tagoror“ gdje je sudionicima predstavljena škola i projekti u koje je škola uključena. Učitelji su se upoznali sa školom, djecom, učiteljima i obrazovnim sustavom u Španjolskoj te su projektni koordinatori svih zemalja sudionika gostovali u radijskoj emisiji škole gdje su predstavili svoje škole i projekt.

Drugi projektni dan započeo je posjetom nastavi u školi „CEIP Tagoror“. Učitelji svake škole bili su raspoređeni u 4 skupine te su promatrali kako je robotika uključena u nastavu učenika od vrtića do viših razreda osnovne škole. Svaki je učitelj sudjelovao u jednoj od grupa: Priprema za rješavanje problema i programiranje u vrtiću uz BeeBot i Makey Makey u šestom razredu, Bee Bot u prvom razredu, Makey Makey u petom razredu i Dizajn i kreiranje strojeva u petom razredu.

            U popodnevnim satima organiziran je posjet FabLabu „CEP Las Palmas“ gdje je, nakon početnog obilaženja FabLaba, organizirana radionica za učitelje. Učitelji su u grupama morali uz pomoć programa Tinkercad nacrtati različite predmete koje su nakon toga izradili pomoću 3D printera ili izrezivanjem modela na laseru.

            Treći projektni dan organiziran je ponovno u školi „CEIP Tagoror“ gdje su učitelji svake škole bili podijeljeni u grupe te su posjetili nastavu aktivne matematike, odnosno „Active maths“ u različitim razredima: vrtićka skupina i drugi razred  te četvrti, peti i šesti razred. Učenici su na ovim satima matematike uz pomoć kartica, čipova, novca, odnosno vizualizacije, obrađivali jednostavne, ali i teže matematičke zadatke.

            Četvrti projektni dan organiziran je posjet centru za podvodnu robotiku EDUROVs PLOCAN gdje su učitelji, nakon početne prezentacije aktivnosti centra, sami morali izraditi podvodnog robota te upravljati njime u bazenu.

            Zadnji dan projekta bio je rezerviran je za odlazak i putovanje sudionika.

Višnja Cvek





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju